حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

سرپرست اداره کل راه‌آهن منطقه هرمزگان خبر داد:

رشد بارگیری و جابه‌جایی مسافر در راه‌آهن هرمزگان

رشد بارگیری و جابه‌جایی مسافر در راه‌آهن هرمزگان

سرپرست اداره کل راه‌آهن منطقه هرمزگان از رشد بارگیری و جابه‌جایی مسافر در شش‌ماهه سپری شده از سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ علیرضا نصیری برازنده ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این اداره کل در بارگیری با تناژ ۳ میلیون و ۱۹۴ هزار تن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد و در تعداد واگن با ۵۳ هزار و ۸۶۹ واگن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته است.
 
 وی بیشترین رشد بارگیری انجام شده در شش‌ماهه سال جاری را کانتینر مس ذکر کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل در تناژ ۶۳ درصد و در تعداد واگن ۶۲ درصد افزایش بارگیری داشته است. نصیری برازنده از رشد ۱۰ درصدی تخلیه با ۴ میلیون و ۴۸ هزار تن و رشد ۹ درصدی تعداد واگن با تخلیه ۶۷ هزار و ۴۰۰ واگن خبر داد و گفت: در تخلیه محمولات بیشترین رشد تخلیه گوگرد خام بوده است که در تناژ ۱۶۲ درصد و در تعداد واگن ۱۶۳ افزایش داشته‌ایم .
 
 این مقام مسئول عمده محمولات را مواد معدن، پتروشیم، نفتی، گوگرد، آهن‌آلات و فولادی و کانتینری اعلام کرد.
 
 سرپرست اداره کل راه‌آهن منطقه هرمزگان در ادامه با بیان اینکه در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری، بیش از ۵۹۰ هزار نفر جهت مسافرت، قطار را انتخاب و از خدمات ریلی استفاده کردند، یادآور شد: این آمار نشان‌دهنده رشد ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
 
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از