حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها:

رسانه‌ها جانب انصاف را رعایت کنند

رسانه‌ها جانب انصاف را رعایت کنند

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری‌ هوایی ایران گفت: رسانه‌ها در انتقال مشکلات و مسائل همراهی، و جانب انصاف را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ رضا کارگر مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشست هم‌اندیشی رسانه‌ای فرودگاه بین‌المللی بندرعباس با تاکید بر نقش مهم و غیرقابل انکار رسانه‌ها در جهت‌دهی افکار عمومی جامعه اظهار کرد: سعی و تلاشمان بر این است که اخبار دست اول را با چاشنی سرعت و دقت منتشر کنیم.

وی افزود: سنتی بودن رسانه‌ها و حضور در شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک دغدغه مهم محسوب می‌شود، بنابراین تمام صفحه‌های توئیتر و اینستاگرام را در رابطه با فعالیت‌های صنعت فرودگاه‌های کشور فعال کرده و مخاطبان میلیونی را جذب کردیم.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: همچنین سیاستگذاری‌ها را به سمت جذابیت‌های فرودگاهی سوق دادیم و در همین راستا، برای نخستین بار برای روابط عمومی فرودگاه‌ها بودجه ای را تزریق کردیم.

 کارگر با اشاره به اینکه یکی از روش‌های کاهش ایستایی مسافران و ترافیک، انتقال سریع آنها به سالن ترمینال فرودگاه است، بیان داشت: پل‌های انتقال مسافر به منظور سهولت در جابه جایی مسافر و توسعه فرودگاه‌های کشور حائز اهمیت است.

وی از برگزاری رویداد بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت عمومی در فرودگاه‌های ایران در تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: در این رویداد مهم، هر یک از فرودگاه‌های کشور دارای ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری هستند که در قالب اطلس جامع سرمایه‌گذاری فرودگاه‌های کشور گردآوری شده و بناست در چنین رویدادی به سرمایه‌گذاران و بنگاه‌های اقتصادی ارائه شود.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، برگزاری دوره‌های تخصصی صنعت هوانوردی برای رسانه‌های استان هرمزگان را امری تلقی کرد.

کارگر به مسئله «ایرتاکسی» در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس اشاره کرد و گفت: در راستای توسعه هوانوردی عمومی از پیشنهاد همه سرمایه‌گذاران خصوصی در این بخش استقبال می‌کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از