حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده سپاه ناحیه رودان:

رزمایش رهروان شهدا در رودان آغاز شد

رزمایش رهروان شهدا در رودان آغاز شد

فرمانده سپاه ناحیه رودان گفت: با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، رزمایش رهروان شهداء به‌ منظور قدردانی از خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران شهرستان رودان آغاز شد.

محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: در راستای برنامه‌های هفته دفاع مقدس و اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، رزمایش رهروان شهداء به منظور دیدار پاسداران، بسیجیان، سربازان و دیگر اقشار مختلف این ناحیه مقاومت با خانواده شهداء، ایثارگران و جانبازان همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس در شهرستان رودان آغاز بکار کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رودان با اشاره به گسترش فرهنگ مقاومت در جهان گفت: مسیر سرخ شهادت مسیر پیروزی حق بر باطل است که پرچمدار این مسیر بعد از انقلاب جوانان انقلابی هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از آن هستند.

وی افزود: این رزمایش در واقع یک بهانه برای بررسی آخرین وضعیت خانواده‌های شهداء و رصد مشکلات آن‌ها است.

سالاری یادآور شد: رزمایش رهروان شهداء در قالب ۹۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی هفته دفاع مقدس است که این رزمایش بعد از این هفته هم ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: حضور در بین خانواده‌های شهداء افتخار بزرگی است و ما نیازمند دعای خیر و شفاعت شهداء و البته مدیون خون آنان هستیم و باید هم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

شهرستان رودان در دفاع مقدس ۲۱۰ شهید و بیش از ۵۰۰ جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از