حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/04/10 | 2024/06/30

Logo

مسئول عقیدتی فرماندهی انتظامی بندرخمیر:

رأی‌دادن گامی محکم برای نجات کشور است

رأی‌دادن گامی محکم برای نجات کشور است

مسئول عقیدتی فرماندهی انتظامی شهرستان بندرخمیر گفت: برای تقویت انقلاب و نظام و خنثی‌کردن تهدیدات دشمنان خارجی باید همه آحاد مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» دررابطه‌با حضور مردم در انتخابات گفت: برای تقویت انقلاب و نظام و خنثی‌کردن تهدیدات دشمنان خارجی باید همه آحاد مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

وی بیان کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان خارجی خواهد بود و امیدواریم در روز هشتم تیر شاهد حضور حداکثری ملت بزرگ ایران پای صندوق‌های رأی باشیم.
 
 مسئول عقیدتی فرماندهی انتظامی شهرستان بندرخمیر خاطرنشان کرد: آنچه از ملت شریف ایران مورد انتظار است در درجه اول حضور حداکثری در انتخابات پیش روست که موجب ناامیدی بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم می‌شود و در درجه دوم انتخاب اصلح با عنایت به شاخصه‌های موردنظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است که در این صورت می‌توانیم با لطف و عنایت خداوند متعال مشکلات و موانع را پشت سر بگذرانیم بنابراین مردم با هر گرایشی و هر سلیقه‌ای برای سربلندی و شکوه ایران اسلامی باید در انتخابات شرکت کنند.
 
 رحمانی افزود: آنچه باید مورد توجه باشد این است که انتخابات ما نشانهٔ پیروزی ما در جهان است و می‌تواند اقتدارمان را تعمیق بخشد. من به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده ایران اسلامی استدعا دارم همه آحاد با هر گرایش و سلیقه‌ای در صحنه پیش رو حاضر شوند و نقش خود را در تعمیق شکوه و عزت کشور ایفا کنند.
 
 وی تأکید کرد: در پایان سخنی با برادران و خواهران مؤمن و انقلابی دارم؛ به فرمایش حضرت امام، درنگ امروز فردای اسارت باری به دنبال خواهد داشت، 
 تلاش هر یک از شما برای راضی‌کردن حتی یک نفر (از کسانی که با انتخابات قهر کرده) برای شرکت در انتخابات و همچنین رأی‌دادن به نامزدهای اصلی جریان انقلاب، گامی محکم برای نجات کشور است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از