حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

با حضور استاندار در میناب به بهره‌برداری رسید؛

۲ واحد فرآوری و بسته‌بندی آبزیان و سردخانه

۲ واحد فرآوری و بسته‌بندی آبزیان و سردخانه

۲ واحد فرآوری و بسته‌بندی آبزیان و سردخانه زیر صفر همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، با ظرفیت ۸۱۰۰ تن و اعتباری بالغ بر ۱۱۹۸ میلیارد در میناب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، با اضافه شدن این واحدها به ظرفیت صنایع بسته‌بندی و فرآوری آبزیان در منطقه تیاب شهرستان میناب، توان استان در زمینه تولیدات صنایع تبدیلی و غذایی با برنامه‌ریزی و حمایت دولت سیزدهم، ۳۳ درصد افزایش داشته است.

گفتنی است؛ میزان کل صادرات استان در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی بالغ بر ۱۶هزار و ۵۰۰ تن با ارزش ۴۲ میلیون دلار بوده که سهم میناب ۶۰۰ تن به ارزش ۳ میلیون دلار است.

تعداد ۳۱ واحد صنایع تبدیلی مواد غذایی در شهرستان میناب با ظرفیت جذب ۲۴۳ هزار تن ماده خام فعالیت دارد که ۱۰۶۳ نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد کرده است. 

واحد ۲۳۰۰ تنی فرآوری و بسته‌بندی ماهی و میگو با ظرفیت بسته‌بندی ۱۵۰۰ و سردخانه ۸۰۰ تنی با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی علی رنجبری مازنی و دریافت ۵۸ میلیارد ریال تسهیلات و با ظرفیت ۳۵نفر اشتغال در منطقه تیاب شهرستان میناب توسط نماینده عالی دولت در هرمزگان افتتاح شد.

واحد ۵۹۰۰ تنی بسته‌بندی و فرآوری ماهی و میگو و سردخانه ثابت زیر صفر با سرمایه‌گذاری ۸۵۰ میلیارد ریالی محمد جواد دولتی و دریافت ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات و با ایجاد ۴۹ نفر فرصت شغلی به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از