حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

دولت در انتخاب مدیران به کارآمدی توجه کند
امام‌جمعه کیش:

دولت در انتخاب مدیران به کارآمدی توجه کند

امام‌جمعه کیش همدلی دولت و مجلس را یک فرصت کم‌نظیر برای خدمت دانست و گفت: دولت در انتخاب مدیران به کارآمدی آنان توجه کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه جزیره کیش اظهار کرد: برای نقد دولت باید فرصت داد تا خروجی اقدامات و انتخابات نمایان شود و نباید از دایره انصاف خارج شد.
 
 وی همدلی دولت و مجلس را یک فرصت کم‌نظیر برای خدمت دانست و اظهار کرد: دولت در انتخاب مدیران به کارآمدی آنان توجه کند.
 
 امام‌جمعه کیش ادامه داد: دولت چهاردهم در شرایط سخت بین‌المللی روی کارآمد و امیدواریم با خدمت شبانه‌روزی مسیر توسعه کشور را هموار و تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.
 
 وی اصلاح سیستم بانکی کشور را ضروری دانست و گفت: بخش مهمی از مشکلات اقتصادی کشور در گرو اصلاحات سیستم بانکی است.
 
 بی‌نیاز با تأکید بر اینکه اجرای بانکداری اسلامی برای توسعه اقتصادی ضروری است، اظهار کرد: اجرای بانکداری اسلامی منجر به نجات اقتصاد کشور خواهد شد.
 
 وی در بخشی دیگری از سخنان خود، تنها راه مقابله با استکبار جهانی را مقاومت عنوان کرد و افزود: دشمن نشان داد که برای رسیدن به اهداف و منافع خود از هیچ جنایتی علیه بشریت دریغ نخواهد کرد.
 
 امام‌جمعه کیش با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، بیان کرد: سکوت کشورهای غربی در برابر این جنایت‌های چهره واقعی آنان را به جهان نشان داد.
 
 وی با تأکید بر اینکه پیروزی مردم غزه بر رژیم صهیونیستی قطعی است، اضافه کرد: حزب‌الله با حملات اخیر خود نشان داد که مقاومت وارد فاز جدید برای نابودی رژیم صهیونیستی شده است.
 
بی‌نیاز ادامه داد: ما شهادت اسماعیل هنیه را از یاد نبردیم و انتقام ایران دراین‌رابطه ضروری است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از