حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری رودان:

دهیاران زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم کنند

دهیاران زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم کنند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان گفت: دهیاران این شهرستان، با امیدآفرینی و عملکرد مثبت، زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم نمایند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حامد آزادی در جلسه گردهمایی دهیاران شهرستان رودان با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند سال جاری، اظهار کرد: این انتخابات به دلیل جایگاه مجلس در قانون گذاری، بسیار مهم و سرنوشت ساز است بنابراین حضور حداکثری واجدین شرایط در آن ضروری می باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان دهیاران را بازوان اجرایی دولت در روستاها دانست و گفت: رعایت قانون انتخابات و اصل بی‌طرفی و نیز فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری روستاییان در انتخابات از مهم‌ترین وظایف دهیاران است که بایستی به آن توجه و عمل شود.

وی، مطالعه قوانین و دستورالعمل‌های انتخابات از سوی دهیاران را برای رعایت قوانین و اصل بیطرفی مهم دانست و افزود: خوش‌خلقی با مردم و افزایش فضای خدمت‌رسانی به آنان نیز زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای فراهم می‌کند.

آزادی، بر لزوم حرکت دهیاران برای امیدآفرینی در روستاها تأکید کرد و گفت: دهیاران در خط مقدم خدمت به مردم در روستاها تلاش می‌کنند و در این راستا با عملکرد مثبت و مؤثر امید را در دل مردم کاشته و با شناسایی چالش‌ها و کاستی‌ها برای رفع آن‌ها تلاش کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از