حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

دفاع‌مقدس، کشور را از تهاجمات مختلف واکسینه کرد

دفاع‌مقدس، کشور را از تهاجمات مختلف واکسینه کرد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهیدان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس از انقلاب اسلامی و وجب به وجب خاک جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و کشور را نسبت به تهاجمات مختلف واکسینه کردند.

مصیب نظری در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران، اظهار کرد: شهیدان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس از انقلاب اسلامی و وجب به وجب خاک جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و کشور را نسبت به تهاجمات مختلف واکسینه کردند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: امنیت و آسایش امروز کشور ایران به همت شهدا، ایثارگران و غیور مردان ایرانی که در پرتو انقلاب اسلامی تحقق یافت.

 

نظری با اشاره به سالروز شکست حصر آبادان گفت: آن نفس مسیحایی امام راحل به جبهه‌ها رسید و نفوذ کلام امام (ره)، خود به خود، مسیر را برای فتوحات مختلف باز می‌کرد.

 

وی ادامه داد: آنچه بر ما واجب است این است که همانند شهدای دفاع مقدس برای دفاع از ارزش‌های جمهوری اسلامی دریغ نورزیم و هرجا لازم بود برای دفاع و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی محکم و استوار پا پیش بگذاریم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: امروز برای شکستن و عبور از مواضع و حصرهای سیاسی، اجتماعی و سلایق مذهبی که در اطراف ما قرار دارد؛ همدلی مردم و مسئولان برای تقویت اتحاد و امنیت ملی لازم است و ما این درس بزرگ را باید از دفاع مقدس یاد بگیریم.

 

نظری عنوان کرد: جبهه‌ها امروز جابه‌جا شده جبهه علمی، فرهنگی، اقتصادی و.. امروز در جنگ ترکیبی قرار داریم و لازم است نسل نوجوان و جوان را از طریق جهاد تبیین با رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس آشنا سازیم که شهدا و ایثارگران سه چیز مهم یعنی تمامیت ارضی، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را حفظ کردند.

 

وی تأکید کرد: با استفاده از زبان هنر که یکی از تأثیرگذارترین روش‌هاست می‌توان رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان یادآوری کرد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: قطعاً جوانان امروز که در دامان انقلاب اسلامی رشد کرده‌اند همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای ساختن ایرانی آباد و پیشرفته تلاش‌های فاخری می‌کنند که دستیابی به درجه‌های والای علمی و پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی و... در دنیا مُهر تأییدی بر این است.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از