حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/04/10 | 2024/06/30

Logo

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه کیش:

دعوت به شرکت در انتخابات، وظیفه همگانی است

دعوت به شرکت در انتخابات، وظیفه همگانی است

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه کیش گفت: در انتخابات فقط شرکت کردن، وظیفه ما نیست بلکه باید دیگران را به حضور در انتخابات دعوت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود کرمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی در سوره نسا می‌فرماید ان الله یامرکم ان تعدل امانات الی اهلها، در آستانه انتخابات بزرگ هشت تیر قرار داریم، انتخابات برای کشور و مردم اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: حضورمردم و رأی دادن به تصمیمات کشور یک حق است، و یک تکلیف شرعی ملی و عقلانی است، هم تجلی و ولایتمداری است، هم رای دادن مصداق شکر نعمت الهی است.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه کیش گفت: در انتخابات فقط شرکت کردن، وظیفه ما نیست که فقط خودمان به تنهایی شرکت کنیم، فلذا در انتخابات باید مشارکت باشد، یعنی دیگران را هم به انتخابات دعوت کنید.

 کرمی با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: از مردم هم بخواهیم که در این امر بزرگ شرکت کنند، شرکت در انتخابات حضور و مشارکت حداکثری مردم از مهم ترین نکات انتخابات است، همانطوری که در اصل پیروزی انقلاب مردم آمدند و در پیشبرد اهداف، مردم باید پای کار باشند.

وی تاکید کرد: اولین مورد حضور اکثریت مردم است، و مورد دوم انتخاب اصلح است، همانطوری که مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و از بین نامزدهای انتخاباتی بگردند و انتخاب اصلح را داشته باشند، کسی که واقعاً بتواند سکانداری ریاست جمهوری که یک امر مهم است را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه کیش اظهار امیدواری کرد: بتوانیم که هم در این امر مهم انتخابات شرکت کنیم و هم مشارکت لازم را داشته باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از