حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد:

دشمنان از اشاعه مکتب حاج قاسم هراس دارند

دشمنان از اشاعه مکتب حاج قاسم هراس دارند

امام جمعه حاجی‌آباد با تأکید بر اینکه دشمنان از اشاعه مکتب حاج قاسم هراس دارند، گفت: دشمنان به علت شکست‌های پی‌درپی در منطقه می‌خواهند از حاج قاسم انتقام بگیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، حجت‌الاسلام مهدی دری امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت شهادت هموطنان عزیزمان در شهر کرمان به محضر امام زمان (عج) و بعد نائب بر حقش مقام معظم و خدمت شما مؤمنین و شیعیان اظهار داشت:حادثه دلخراشی که نهایت شقاوت و رذالت در آن اتفاق افتاده بود آنها از حاج قاسم می‌ترسیدند و این ترس از حاج قاسم بود که باعث شد او را به شهادت برسانند اما فکر نمی‌کردند که شهید حاج قاسم سلیمانی کار کردش خیلی بیشتر ازخود حاج قاسم و تاثیر گزاری شهید حاج قاسم سلیمانی از وجود خود حاج قاسم بیشتر است.

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد افزود: دشمنان وحشت از مردم ما دارند از اینکه ادامه راه حاج قاسم باشند از مکتب حاج قاسم می‌ترسند، چرا یک عده را به شهادت می‌رسانند آن هم در مزار حاج قاسم، چون از این وحشت دارند اگر این مردم بروند سر مزار حاج قاسم با منش، روش و رفتار او آشنا شوند و بخواهند راه او را ادامه بدهند مکتب حاج قاسم ادامه می یابد، اینها از این وحشت کردند‌.

وی بیان داشت: قبلا یک حاج قاسم بود اما با این اتفاقی که حاج قاسم رو شهید کردند و مزار او جایگاهی قرار گرفته برای عاشقان که می‌روند آنجا حضور پیدا می‌کنند و درس می‌گیرند اونها از این وحشت کردند.

امام جمعه حاجی‌آباد با بیان اینکه دشمنان ما به علت شکست‌های پی‌درپی در منطقه می‌خواهند از حاج قاسم انتقام بگیرند، چون عامل شکست‌های خودشان در منطقه را حاج قاسم می‌دانند‌.

حجت‌الاسلام مهدی دری افزود: این حاج قاسم بود که به جبهه مقاومت، یمنی‌ها و لبنانی‌ها قدرت داد و جبهه مقاومت را تقویت کرد بله باید با حاج قاسم دشمن باشند چون عامل تمام این بدبختی هاشونو حاج قاسم می‌دانند. 

وی با بیان اینکه دشمنان چرا با مردم دشمن هستند و چرا مردم را به شهادت می‌رسانند خوب مردمی که در تمام مراسمات مذهبی حضور پر رنگی دارند در تمام مراسمات ملی مذهبی حضور پر رنگی دارند، و کاملا از نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند.

 امام جمعه حاجی‌آباد ادامه داد: قریب به ۴۵ سال که این مردم شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می دهند اینها از دست این مردم خسته شده اند و نه تنها شعار می‌دهند بلکه الگویی برای دیگر مردمان کشور های جهان شده اند.

حجت‌الاسلام دری در ادامه با اشاره به بازدیدی که از پروژه‌های مسکن ملی داشتیم که با سرعت خوبی پیش می‌رود اما باز نیاز هست که سرعت بیشتری بگیرد، مخصوصا بانک ها به تعهدات خود عمل می‌کند و تسهیلاتی که قرار دادند زودتر اعطا کنند تا مردم نتیجه کار را ببیند.

وی افزود: اگر این مسکن پیشروی خوبی داشته باشه مردم امیدوار می‌شوند آورده خودشان را پرداخت می‌کنند اما اگر ما منتظر آورده مردم باشیم هیچ پیشرفتی در کار نخواهیم کرد اما اگر بانک‌ها کمک کنند و تسهیلات هرچه زودتر پرداخت کنند این پروژه‌ها زودتر و بهتر پیش می‌رود و امید بین مردم بیشتر به وجود می‌‌آید.

وی ادامه داد: بازدیدی نیز از پروژه‌های شهرداری داشتیم که جا دارد از شورای شهر و شهردار و عوامل شهرداری تقدیر و تشکر کنیم که بحث خانه‌های مسکن مهر را آسفالت می‌کنند.

دری افزود: همچنین بازارچه قدیمی که چند سال پیش آتش گرفته، حالا کسانی آنجا کسب و کاری داشتند این مشکلاتش برطرف می‌شود و این هم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد تا این عزیزان که آنجا کسب و کاری داشتند بتوانند مشکلات اقتصادیشان برطرف نمایند.

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد گفت: محکم‌سازی و مقاوم‌سازی رودخانه‌ها درحال انجام است تا از بروز خسارات احتمالی جلوگیری بعمل آید.

حجت‌الاسلام دری در پایان از عوامل اجرایی پنج‌شنبه بازار که در شهرستان راه‌اندازی شده تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از