حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

یادداشت؛

دشمنان منتظر پاسخ کوبنده ملت ایران باشند

دشمنان منتظر پاسخ کوبنده ملت ایران باشند

۱۱ اسفندماه روز مهمی برای ملت شریف ایران است. روزی که در آن مردم به نمایندگان اصلح خود مجوز ورود به مجلس شورای اسلامی و خبرگان را می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری هرمز؛ یعقوب رستمی، از فعالان رسانه‌ای و مطبوعاتی استان هرمزگان در یادداشتی نوشت: ۱۱ اسفندماه روز مهمی برای ملت شریف ایران است. روزی که در آن مردم با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای به نمایندگان اصلح خود مجوز ورود به مجلس شورای اسلامی و خبرگان را می‌دهند تا از حقوق‌ شان در زمینه‌های مختلف در خانه ملت و خبرگان دفاع کنند.

هر چه به روز برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم تنور تبلیغات کاندیداها گرم‌تر می‌شود و نامزدها با ارائه برنامه‌های خود سعی در جذب رای مردم دارند. فارغ از اینکه مردم به چه کسانی رای دهند مشارکت حداکثری ملت در انتخابات مشت محکمی بر سینه دشمنان خواهد بود.


متأسفانه دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران از چندین ماه قبل پروژه تحریم مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات کلید زده‌اند و همه توان را به کار بسته‌اند تا ملت با بصیرت ایران را از حضور در انتخابات دلسرد و ناامید کنند و به جامعه این گونه القا کنند که مشارکت شما در انتخابات هیچ سودی به حال شما نخواهد داشت.


آری. مردم با مشکلات عدیده‌ی اقتصادی و معیشتی مواجه هستند و از برخی مسئولان هم گلایه‌هایی را دارند؛ اما همیشه و در همه حال پشت نظام و انقلاب خود که حاصل ایستادگی همین مردم غیور است با قدرت ایستاده‌اند و اجازه موج سواری و سم پاشی به دشمنان این مرز و بوم را نمی‌دهند و نخواهند داد و دشمنان، در انتظار پاسخ کوبیده ملت ایران در انتخابات باشند.

نمونه عینی آن راهپیمایی دشمن شکن مردم در ۲۲ بهمن ماه بود که به رغم تلاش‌های دشمنان داخلی و خارجی، ملت شهید پرور ایران پرشورتر از همیشه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی خود شرکت کردند و به یاوه گویی‌های دشمنان با حضور حماسه‌ای خود پاسخ محکمی را دادند.

در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه بار دیگر مردم همیشه در صحنه و با بصیرت ایران با حضور خود پای صندوق‌های رای جلوه‌ای از همبستگی و انسجام مردم و نظام را به رخ دشمنان خواهند کشاند. مردم به خوبی می دانند شرکت در انتخابات ضامن اقتدار، پیشرفت و امنیت کشور است.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از