حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

دستگیری عامل اصلی قتل جوان ۳۰ساله در بندرعباس

دستگیری عامل اصلی قتل جوان ۳۰ساله در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: پنج مظنون و قاتل اصلی یک جوان ۳۰ ساله در یک عملیات پیچیده پلیسی در شهرستان بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ سردار علي اکبر جاويدان عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي دريافت يک مورد گزارش قتل يک جوان با ضربات چاقو توسط شخص يا اشخاصي ناشناس ، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود : کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي استان با تشکيل تيمي به همراه بازپرس ويژه قتل به محل اعزام و پس از حضور در صحنه با جسد بي جان جواني حدوداً ۳۰ ساله که از قسمت‌هاي مختلف بدن، سر و ساق پا مورد اصابت جسم نوک تيز و برنده قرار گرفته و به قتل رسيده بود مواجه شدند که با توجه به وضعيت قرار گرفتن جسد اين فرضيه که مقتول در محلي ديگر به قتل رسيده و سپس به صحنه کشف جسد منتقل شده باشد در ذهن کارآگاهان قوت گرفت.

 اين مقام انتظامي استان بیان داشت: پس از انجام نمونه برداري و عکس‌برداري از صحنه، اقدامات و تحقيقات ميداني گسترده در جهت کشف هويت مقتول و شناسايي ضارب يا ضاربين آغاز شد که با بررسي و استعلامات صورت گرفته هويت مقتول که داراي سوابق متعدد کيفري به اتهام سرقت ، مصرف موادمخدر و ... بود احراز شد. 

سردار جاويدان خاطر نشان کرد : با بررسي‌هاي دقيق به عمل آمده مشخص شد مقتول از اراذل و اوباش سابقه دار بوده که از خانواده طردشده و به‌صورت مداوم در پاتوق‌هاي مصرف موادمخدر تردد داشته و از طرفي به انگيزه مصرف موادمخدر و سرقت با افراد مختلفي اختلاف و درگيري داشته است که در اين رابطه تعداد پنج نفرمتهم که با مقتول رابطه دوستي داشتند دستگير و از آنان در خصوص موضوع قتل، تحقيق شد که منکر هر گونه جرمي عليه مقتول بودند.

وی گفت: کارآگاهان پليس آگاهي با تلاش همه‌جانبه و شبانه‌روزي و بهره‌گيري از شيوه‌هاي پليسي و تجارب ارزنده خود در نهايت هويت مظنون شناسايي و در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه در منزلش دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند که اين متهم نيز که در قاچاق سوخت و گازوئيل فعاليت داشت پيرامون موضوع به شدت منکر هر گونه بزه اي عليه مقتول بوده و مدعي شد آخرين بار مقتول را درمحله استنبيک بندرعباس ملاقات و ديگر وي را نديده است.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان تصريح کرد: با توجه به اينکه متهم مدعي بود داراي خودروي پژو ۴۰۵ مي‌باشد که جهت تعميرات آن را نزد تعميرگاه مکانيکي در يکي از محلات بندرعباس سپرده است و از طرفي فرضيه انتقال جسد به محل کشف آن با استفاده از همين خودرو متصور بود بلافاصله خودروي متهم در تعميرگاهي شناسايي ضمن انتقال به پليس آگاهي، مورد بررسي قرار گرفت که آثاري دال بر انتقال جسد توسط اين خودرو کشف شد که با توجه به بدست آمدن قرائن جديد فرضيه ارتکاب قتل توسط اين متهم در ذهن کارآگاهان قوت گرفت و متهم در بازجويي هاي فني و تخصصي لب به اعتراف گشوده و پرده از راز جنايت برداشت.

اين مقام ارشد انتظامي استان بيان داشت: قاتل دستگير شده معترف شد در روز حادثه حوالي ساعت دو بامداد ۲۸ ديماه در حين رفتن به محله پنجه علي يکي از مناطق تفريحي حاشيه اي بندرعباس درمسير راه مقتول که موادمخدرمصرف کرده بود بدون دليل شروع به فحاشي ناموسي به وي کرده و او نيز با استفاده از قمه چند ضربه به قسمتهاي مختلف بدن او از جمله پشت سر، پهلو و پشت ساق پاي او زده و بلافاصله جسد مقتول را با خودرو به نزديک محل و پاتوقش منتقل کرده و سپس با از بين بردن علائم و آثار جرم در خودرو، به مقصد شهرستان حاجي آباد متواري شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از