حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد:

دستگیری عاملان اختلاس ۵۵ میلیاردریالی در هرمزگان

دستگیری عاملان اختلاس ۵۵ میلیاردریالی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، عاملان اختلاس ۵۵ میلیاردریالی شناسایی و دستگیر و روانه زندان شدند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از خبرگزاری پلیس؛ علی‌اکبر جاویدان گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از اعضای هیئت‌مدیره یک شرکت به پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر وقوع یک فقره جرم اختلاس تحت عنوان تحصیل مال از طریق نامشروع، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 
 وی افزود: باتوجه‌به اهمیت موضوع با هماهنگی قضائی کلیه اسناد مالی و پرونده‌های داوری اتاق و در بررسی‌های دقیق انجام شده توسط کارشناسان فنی پلیس امنیت اقتصادی همچنین جمع‌آوری دلایل و مستندات موجود مشخص شد، مدیرعامل شرکت از پول شرکت مبلغ ۱۰ميلیارد ریال وجه، دستگاه خودروی دنا به ارزش ۸ميلیارد و ۷۰۰ميلیون ریال و یک دستگاه خودروی سانتافه به ارزش ۳۷ميلیارد ریال با همکاری احدی از داوران به هویت معلوم برداشت کرده‌اند.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: کلیه مدارک و مستندات وقوع این جرم نظیر چاپ حساب، چاپ پیامک متهمان و غیره اخذ و ضمیمه پرونده شده و دراین‌رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی بر روی این پرونده ادامه دارد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از