حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده انتظامی حاجی‌آباد خبر داد:

دستگیری شکارچی غیرمجاز در حاجی‌آباد

دستگیری شکارچی غیرمجاز در حاجی‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی‌آباد از دستگیری شکارچی غیرمجاز و کشف بیش از ۸ کیلوگرم گوشت شکار غیرمجاز و کشف سلاح از منزل شکارچی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ سرهنگ روح اله عبداللهی، فرمانده انتظامی شهرستان حاجی‌آباد اظهار داشت: در پی اعلام اخباری مبنی بر شکار غیرقانونی و نگهداری سلاح غیرمجاز توسط فردی در یکی از روستاهای شهرستان موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت .

 وی افزود: پس از شناسایی محل زندگی فرد خاطی، مأموران پلیس اطلاعات شهرستان با همکاری مأموران پاسگاه انتظامی گهکم و با هماهنگی مقام قضائی به منزل وی ورود کرده و در بازرسی از منزل متهم مقدار تقریبی ۸ کیلو و نیم گوشت شکار غیرمجاز، یک قبضه سلاح گلوله‌زنی برنو، تعداد ۴۸ عدد فشنگ ساچمه‌ای، ۷۰ عدد فشنگ برنو، یک قبضه کلت کمری به همراه خشاب با ۶ عدد فشنگ مربوطه و تجهیزات شکار کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان حاجی‌آباد با اعلام این که دراین‌رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مقام قضایی شده از مردم خواست تا به‌منظور حفظ محیط‌زیست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را بلافاصله با تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از