حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان:

۸ اخلالگر نظم عمومي در هرمزگان دستگیر شدند

۸ اخلالگر نظم عمومي در هرمزگان دستگیر شدند

رئیس پليس امنيت عمومي استان هرمزگان گفت: با اجراي طرح ضربتي ارتقاء امنيت اجتماعي، 8 اخلالگر نظم عمومي در استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ مهدي بشارتی عصر امروز در جمع خبرنگاران، در تشريح اين خبر گفت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و امنيت ذهني و عيني شهروندان و ايجاد امنيت پايدار در محلات، طرح ضربتي ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف برخورد مخلان نظم عمومي ، مجرمين و متهمين تحت تعقيب و فراري در قالب طرح محله محور به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان اجرا شد.

وي افزود: در اين طرح، در چند عمليات ضربتي و جداگانه مجموعا هشت نفر از مخلان نظم عمومي و اراذل و اوباش که براي شهروندان ايجاد مزاحمت مي‌کردند دستگيرشدند. 

اين مسئول انتظامي استان با بيان اين که در اين طرح از تعداد ۱۱۰ نفر از اقشار آسيب‌زا نيز دعوت و جهت عدم بزه، تعهدات لازم اخذ شد، تصریح کرد: متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شدند.

بشارتي از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوء امنيتي مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و پاکسازي محل اقدام گردد.

رئیس پليس امنيت عمومي استان هرمزگان خاطر نشان کرد: برابر ماده ۶۱۷ قانون مجازات اسلامي، هرکس به وسيله چاقو يا هرنوع سلاح ديگر تظاهر يا قدرت نمايي کند و يا آن را وسيله مزاحمت اشخاص يا اخاذي يا تهديد قرار دهد يا با کسي گلاويز شود، در صورتي که از مصاديق محارب نباشد به حبس از ۶ ماه تا ۲ سال و ۷۴ ضربه شلاق محکوم مي‌گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از