حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

دریا سه‌شنبه طوفانی می‌شود

دریا سه‌شنبه طوفانی می‌شود

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: از روز سه‌شنبه وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی برروی تمامی مناطق دریایی جنوب کشور پیش‌بینی می‌شود و اختلال در ترددهای دریایی را به همراه خواهد داشت.

مرضیه سی‌سی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ اظهار کرد: ساعات صبح امروز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه، شرایط جوی و دریایی آرامی پیش‌بینی می‌شود و در ساعات بعدازظهر، افزایش بادهای جنوب غربی برروی تنگه هرمز و دریای عمان پیش‌بینی می‌شود و دریا در این مناطق متلاطم خواهد شد.

کارشناس هواشناسی هرمزگان مطرح کرر: امروز در ساعات صبح شرایط جوی و دریایی آرامی حاکم خواهد بود و در طول روز گذر ابر در آسمان استان پیش‌بینی می‌شود.

سی‌سی‌پور مطرح کرد: دریا در ساعات صبح آرام خواهد بود و در ساعات بعداز ظهر، آبهای تنگه هرمز و دریای عمان با افزایش سرعت بادهای جنوب غربی، متلاطم خواهد شد. توصیه می‌شود در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، تردد شناورها بویژه سبک، صیادی و تفریحی در تنگه هرمز و دریای عمان با احتیاط صورت پذیرد. در غرب خلیج فارس نیز افزایش بادهای جنوب شرقی سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

وی افزود: این شرایط جوی و دریایی طی روز دوشنبه ۲۵ دی نیز پیش‌بینی می‌شود و از روز سه‌شنبه وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی برروی تمامی مناطق دریایی جنوب کشور پیش‌بینی می‌شود و اختلال در ترددهای دریایی را به همراه خواهد داشت. توصیه می‌شود تمهیدات لازم بویژه در بنادر غربی استان صورت پذیرد.

 کارشناس هواشناسی هرمزگان خاطرنشان کرد: به لحاظ دمایی تا اواسط هفته جاری، افزایش یک تا دو درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از