حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/02/30 | 2024/05/19

Logo

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

دریای غرب هرمزگان عصر امروز طوفانی می‌شود

دریای غرب هرمزگان عصر امروز طوفانی می‌شود

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: طی روز جاری، به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب افزایش سرعت وزش بادهای غربی برروی مناطق دریایی استان و متلاطم شدن دریا پیش‌بینی می‌شود.

مرضیه سی‌سی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» اظهار کرد: طی روز جاری، به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب افزایش سرعت وزش بادهای غربی برروی مناطق دریایی استان و متلاطم شدن دریا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی هرمزگان مطرح کرد: پدیده غالب سواحل و جزایر استان، در ساعات بامدادی، مه صبحگاهی خواهد بود که سبب کاهش موقتی دید افقی در برخی جزایر نیز خواهد شد. در طول روز نیز، در آسمان استان گذر ابر پیش‌بینی می‌شود و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، وقوع رگبار پراکنده باران در ارتفاعات استان دور از انتظار نخواهد بود.

سی‌سی‌پور افزود: دریا نیز به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش سرعت وزش بادهای غربی، متلاطم خواهد شد. لذا توصیه می شود تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها، به ویژه انواع سبک صیادی و تفریحی صورت پذیرد. 

وی خاطر نشان کرد: تداوم این شرایط جوی و دریایی با اندکی تغییرات، به تناوب تا پایان هفته جاری پیش‌بینی می‌شود و به لحاظ دمایی، طی این مدت، نوسانات یک تا دو درجه‌ای دما مورد انتظار خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از