حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/06 | 2024/06/26

Logo

سرمربی تیم وزنه‌برداری:

داوودی و جوادی، انتظاری در مورد حقوق ندارند

داوودی و جوادی، انتظاری در مورد حقوق ندارند

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: تمام فکر دو وزنه‌بردار المپیکی روی تمرین است تا به نتیجه خوب برسند و دیگر پاداش و حقوق برایشان مهم نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از ایسنا، واب نصیر شلال، درباره‌ اردوی وزنه‌برداران در کیش بیان کرد: اردوی کیش بسیار با کیفیت بود و برنامه‌هایی که داشتیم را توانستیم پیش ببریم. چهارشنبه هفته جاری هم در پایان اردو، رکوردگیری درون اردویی داریم که البته تصمیم خاصی پس از این رکوردگیری نخواهیم گرفت. امیدوارم رکوردگیری خوبی داشته باشیم و پس از آن بتوانیم اردوی تهران را از ۲۵ خرداد با روحیه خوبی آغاز کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که پیشرفت وزنه‌برداران المپیکی در این اردو چطور بوده است؟ افزود: وزنه‌برداران بعد از جام‌جهانی تایلند یک مقدار دوران افت داشتند اما الان شرایط خوبی دارند و به ۹۵ درصد از آمادگی خود رسیده‌اند. امیدواریم در این دو ماه باقی‌مانده به ۱۰۰ درصد آمادگی برسند و رکوردهایی جدیدی از آنها ببینیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که علی داوودی در حالی دومین المپیک خود را تجربه می‌کند که مدال نقره المپیک را دارد و تا چه اندازه انگیزه گرفتن مدال دوم المپیک در او زنده است؟ تصریح کرد: علی داوودی بسیار با انگیزه و هدفمند است. بسیار مودب و مطیع است و بیشترین هماهنگی را با کادر فنی دارد. فکر می‌کنم ورزشکاری است که کمترین حاشیه را دارد و همیشه کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد. ما و علی داوودی در کنار هم تلاش می‌کنیم که در المپیک بتواند بهترین نتیجه را بگیرد.

نصیرشلال ادامه داد: فضای المپیک به گونه‌ای است که هر کسی در آن قرار می‌گیرد آرزو دارد مدال بگیرد حالا بخواهد مدال اول باشد یا دوم. به هر حال المپیک مانند مسابقات دیگر نیست که هر سال برگزار شود بنابراین نه تنها علی داوودی بلکه هر ورزشکار دیگری پر از انگیزه است تا بتواند مدال بگیرد.

وی در مورد اینکه مصطفی جوادی برای اولین بار حضور در المپیک را تجربه می‌کند و فکر می‌کند این ورزشکار بتواند خود را مدیریت کند تا تحت تاثیر جو و اسم المپیک قرار نگیرد؟ تاکید کرد: مدیریت کردن ورزشکار در روز مسابقه وظیفه کادرفنی است و باید به او کمک کنیم که در روز مسابقه از لحاظ روانی و بدنی در شرایط خوبی باشد. البته رفتار و تفکر خود ورزشکار هم بی تاثیر نیست. مصطفی جوادی ورزشکار با تجربه‌ای است. او مدال جهانی گرفته و نشان داده ورزشکاری است که می‌تواند همه کار کند. می‌تواند تغییر وزن دهد، ارتقاء رکورد داشته باشد و طلای جهان بگیرد. او شرایط خاص و ویژه‌ای دارد. ان‌شاءالله می‌تواند روز خوبی در المپیک داشته باشد.

سرمربی تیم وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که تجربه‌ای از المپیک لندن با خود به همراه دارد تا بتواند به شاگردانش در المپیک پاریس کمک کند؟ گفت: قطعا، به هر حال ما این فضا را تجربه کردیم و خیلی راحت‌تر می‌توانیم به المپیک نگاه کنیم نسبت به کسی که تجربه‌ای از آن ندارد. صحنه و فضای المپیک دیگر برای ما عادی است و حالت سردرگمی نخواهیم داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از