حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

ثمربخشی فعالیت‌های فرهنگی نیازمند عملیات جمعی است

ثمربخشی فعالیت‌های فرهنگی نیازمند عملیات جمعی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: برای خروجی هرچه بهتر و ثمربخشی فعالیت‌های فرهنگی می‌بایست عملیات جمعی متحدتری طراحی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی در نشست هم‌اندیشی کنشگران میدانی حوزه حجاب اظهار کرد: برای خروجی هرچه بهتر و ثمربخشی فعالیت‌های فرهنگی می‌بایست عملیات جمعی متحدتری طراحی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه افزود: در عملیات‌های جمعی میدانی ثابت شده که موفق‌تر عمل کردیم، نمونه بارز آن، پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، مراسم‌های ماه محرم و ... است که کار به صورت جمعی و متحد انجام می‌شود و خروجی خوبی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی تأکید کرد: افراد دغدغه‌مند در حوزه حجاب باید به صورت گروهی در اماکنی همچون پارک‌ها که این واجب الهی را رعایت نمی‌کنند حضور مستمر داشته باشند.

وی تصریح کرد: بزرگترین کاری که دشمن انجام می‌دهد نومید کردن مردم از نظام مقدس هست، باید با کارهای میدانی و جمعی کوچک اما با اثرات بزرگ، امیدآفرینی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه مشکل بدحجابی حل‌شدنی است اما باید برای حل آن، دغدغه داشت، افزود: اگر به قدرت خدا ایمان نداریم نمی‌توان بر این مشکل فائق آمد، لذا همت جدی لازم است، انقلاب اسلامی ایران با همت مردم به پیروزی رسید، برای رفع مشکل بدحجابی هم نیازمند همت مردمی هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از