حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

عالم اهل سنت جنوب کشور:

حضور پرشور در انتخاب، آغاز تحول آفرینی است

حضور پرشور در انتخاب، آغاز تحول آفرینی است

عالم اهل سنت جنوب کشور گفت: با انتخاب فرد دلسوز، باتقوا و صادق علاوه بر اینکه باعث ایجاد تحول در کشور و جامعه خواهد شد در منطقه نیز می‌توانیم تحول آفرینی به وجود آوریم.

شیخ مسعود راهبر در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» ضمن دعوت از تمام آحاد جامعه برای شرکت پرشور در انتخابات اظهار کرد: نظام اسلامی ما از ابتدای تشکیل آن بر مبنای مردم بوده و مردم سالاری دینی در آن موج می‌زند.

عالم اهل سنت جنوب کشور مطرح کرد: مردم همواره در صحنه‌های مختلف پشتیبان انقلاب هستند و در طول ۴۵ سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد مردم آگاهانه و با بصیرت علی‌رغم وجود تحریم‌های داخلی و خارجی اما همچنان پایبند نظام و انقلاب بوده و هستند و به آرمان‌های آن احترام می‌گذارند.

راهبر تصریح کرد: باید حواسمان باشد در انتخابات پیش‌رو آگاهانه شرکت کنیم و کاندیدهای انتخاباتی در تبلیغات خود صداقت و پاک دستی را پیشه کنند و شعارهای واهی و توخالی ندهند و برنامه‌های خود را به صورت شفاف توضیح دهند.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: شرکت در انتخابات تکلیف و وظیفه همه ما است، گفت: با انتخاب فرد دلسوز، باتقوا و صادق علاوه بر اینکه باعث ایجاد تحول در کشور و جامعه خواهد شد در منطقه نیز می‌توانیم تحول آفرینی به وجود آوریم.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه بیان کرد: در گام دوم انقلاب جوان‌ها که تازه نفس هستند و جویای کار و تلاش هستند باید دیده و حمایت شوند.

راهبر مطرح کرد: مردم ایران اسلامی همواره حمایت خود را از انقلاب نشان داده‌اند و مسئولان باید قدردان مردم باشند و کارهای مختلفی را برای رفاه و آسایش مردم انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: به امید خدا مردم ۱۱ اسفندماه حضور تماشایی بر پای صندوق‌های رای خواهند داشت و موجی جدید از تحولات به وسیله نمایندگانی که مردم انتخاب کرده‌اند ایجاد خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از