حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/20 | 2024/05/09

Logo

حضور مینابی‌های ولایت‌مدار در راهپیمایی ۲۲بهمن

حضور مینابی‌های ولایت‌مدار در راهپیمایی ۲۲بهمن

مینابی‌ها با حضور چشمگیر خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، باری دیگر ولایت‌مداری خود را ثابت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور با حضور اعضای شورای تامین، اعضای شورای اداری، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، روحانیون، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیجیان، ائمه محترم جمعه و جماعات اهل تشیع و تسنن، فرهنگیان، دانش‌آموزان، دانشجویان، هنرمندان، ورزشکاران، دهیاران، شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، بازاریان، اصحاب رسانه و خبرنگاران و اقشار مختلف مردم در شهر میناب برگزار شد.

پیر، جوان، نوجوان، کودک، زن و مرد، همه آمده‌اند تا دین خود را به انقلاب، آرمان‌های انقلاب، امام راحل، رهبر عظیم الشان انقلاب ادا کنند.

قشرهای مختلف مردم، کسبه، دانش‌آموز، کارمند، بازنشسته، بازاری، خانه دار، شیعه و سنی همه در بلوار غدیر شمالی شهر میناب طبق قولی که به هم داده بودند جمع شدند تا در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن امسال نیز حضور باشکوهی داشته باشند. 

سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه در این مراسم از حضور باشکوه و با عظمت مردم عزیز در راهپیمایی امروز تقدیر و تشکر نمود.

وی ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: مهم‌ترین مؤلفه انقلاب اسلامی، انقلاب دینی بود. 

سلحشور گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب و ولایت را باطل کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه در ادامه افزود: در روزهای آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش داریم و پیمان ما با رهبری معظم این است همه مردم عزیز در انتخابات حضور پرشور داشته باشند که یکی از مولفه های اقتدار ملی حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است. 

سلحشور گفت: امروز ما در حوزه دفاعی بسیار قدرتمندیم و همین قدرت باعث شده که هیچ دشمنی به خود اجازه تعرض به ملت سرافراز و میهن عزیز ایران نمی‌دهد. 

وی افزود: دو پروژه مهم در شهرستان میناب آغاز خواهد شد، پروژه‌هایی که مطالبه عموم مردم بوده، یکی مطالعات بندر بزرگ و چند منظوره میناب آغاز شده و بزودی فرآیند اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد و دومی ساخت و ایجاد کارخانه بزرگ پتروشیمی است که خداراشکر در سفر اخیر رئیس جمهور به استان و شهرستان مطالعات آن آغاز شده و دستورات لازم جهت اجرایی پروژه داده شده و بزودی فرآیند اجرایی این دو پروژه مهم در همین دولت به سرانجام خواهد رسید. 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از