حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

صیاد هرمزگانی:

حضور مردم در انتخابات تماشایی خواهد بود

حضور مردم در انتخابات تماشایی خواهد بود

صیاد هرمزگانی با بیان اینکه هر ساله در انتخابات شرکت کرده‌ام، گفت: انتخابات سال جاری بی‌شک تماشایی‌ترین انتخابات خواهد شد و مردم حضوری بی‌نظیر و شایسته‌ای پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

محمد تاج‌فیروز در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات این پیام را می‌رساند که جمهوری اسلامی ایران ظاهر و باطنش مردمی است، اظهار کرد: در همه شرایط برای کشورمان جان می‌دهیم و با حضور در انتخابات نشان می‌دهیم سرنوشت کشورمان برایمان مهم است.

صیاد جزیره کیش با تأکید بر اینکه در انتخابات حضوری پر رنگ خواهیم داشت، مطرح کرد: اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم کسی انتخاب خواهد شد که شاید از کار او راضی نباشیم و شایستگی نشستن بر کرسی نمایندگی مردم را نداشته باشد.

وی بیان کرد: برای‌حق رای‌ خود ارزش‌ قائل باشید قبل از رأی دادن حتما از مسئول بپرسید که شما در طی سالها قرار است چه کاری برای من و جامعه انجام می‌دهید و قرار است چه پیشرفت‌هایی را ایجاد کنید و قطعا رأی خودتان را ثبت کنید چون اگر رای ندهیم معلوم می‌شود ما هرگز جز این ملت نبودیم و نیستیم.

صیاد جزیره کیش با اشاره به توقعاتی که از کاندیدهای انتخاباتی دارد، خاطر نشان کرد: توقع من این است که به نیازهای مردم احترام بگذارند تا جایی که می‌توانند برای مردم زحمت بکشند و همیشه این را یادشان باشد که کشور ایران همین مردمی هستند که در همه شرایط در کنار ایران عزیزمان بوده‌اند و خواهند بود.

تاج‌فیروز مطرح کرد: نماینده‌ مردم باید به تمام اقشار جامعه توجه داشته باشد و برای احقاق حقوق همه تلاش کند و برایش فرقی نداشته باشد که من صیاد باشم یا شخصی که کارخانه و شرکت دارد باید برای حل مشکلات همه تلاش کند.

وی با بیان اینکه هر ساله در انتخابات شرکت کرده‌ام، گفت: این انتخابات بی‌شک تماشایی‌ترین انتخابات خواهد شد و مردم حضوری بی‌نظیر و شایسته‌ای پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از