حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

امام جمعه بوموسی:

حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن دشمن را تضعیف کرد

حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن دشمن را تضعیف کرد

امام جمعه شهرستان بوموسی گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن،حماسه دیگر آفریدند و سبب تضعیف دشمن شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام و مسلمین سعید جاودان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: جشن‌های اعیاد شعبانیه با شور و هیجان بیشتری برگزار شود.

وی افزود: در هفته‌ای که گذشت برنامه‌های خوبی را در جزیره شاهد بودم و جا دارد از دست‌اندرکاران این برنامه تشکر کنیم.

امام جمعه بوموسی بیان کرد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی ورق زد، این حضور گسترده مردم باعث تضعیف دشمن شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جاودان با بیان اینکه یکی از سوالات مهم که در ذهن جامعه وجود دارد این است که انتخابات چه ثمراتی برای کشور دارد و چگونه می‌تواند نسخه حلال برای کشور باشد، گفت: اولا اگر حضور حداکثری در انتخابات شکل گیرد این وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد و نوعی سازمان یافتگی اکثریت ملت، باهم بودن و هم جهت بودن و مثل هم اندیشیدن از معانی اصولی مبانی ملی است را نشان می‌دهد.  

وی ادامه داد: دوم اینکه پیامد وحدت ملی قدرت ملی است و این قدرت موجب امنیت کشور می‌شود و به تبع آن علم پیشرفت کرده و اقتصاد شکوفا می‌شود و مشکلات گوناگون سیاسی و اقتصادی و فرهنگی حل خواهد شد.  

امام جمعه موقت شهرستان بوموسی متذکر شد: امید است در روز ۱۱ اسفندماه، مردم فهیم این شهرستان همانند گذشته در این امتحان الهی هم پیشگام و پیشرو باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از