حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

رئیس شورای اسلامی شهر میناب:

حضور در انتخابات وظیفه همگانی است

حضور در انتخابات وظیفه همگانی است

رئیس شورای اسلامی شهر میناب گفت: حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وظیفه همگانی است.

 سید موسی هاشم نسب در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم تا برای این آزمون بزرگ همانند‌ گذشته درانتخابات حضورحداکثری‌داشته‌باشیم، گفت: بی‌شک یازدهم اسفندماه مردم با حضور پرشور خود بر پای صندوق‌های رای باری دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبری بیعت می‌کنند.

وی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را مولفه مهم در انتخابات ذکر کرد و گفت: باید از هر چیزی که به انتخابات و مشارکت مردم در این عرصه آسیب می‌زند پرهیز کنیم و باید زمینه‌هایی که سبب خوشحالی و دلگرمی مردم می‌شود را تقویت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر میناب با تاکید بر اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات یازدهم اسفند ماه گفت: از تمامی همشهریان گرانقدر برای حضور در پای صندوق‌های رای که به معنای بیعت با آرمانهای شهدا و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری میباشد، دعوت به حضور پر شور و گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند ماه می‌کنم.

سیدموسی هاشم نسب یادآور شد: مردم ولایت مدار میناب با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح به اقتدار و توسعه کشور و داشتن مجلسی قدرتمند و کارآمد کمک می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از