حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/04/10 | 2024/06/30

Logo

نماینده ولی‌فقیه ناحیه بسیج کیش:

حضور در انتخابات تجلی ولایت‌مداری است

حضور در انتخابات تجلی ولایت‌مداری است

نماینده ولی‌فقیه ناحیه بسیج کیش گفت: حضور مردم و رأی‌دادن به تصمیمات کشور یک حق است و یک تکلیف شرعی ملی و عقلانی است، هم تجلی و ولایت‌مداری است، هم رأی‌دادن مصداق شکر نعمت الهی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود کرمی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی در سوره نسا می‌فرماید ان الله یامرکم ان تعدل امانات الی اهل‌ها، در آستانه انتخابات بزرگ هشت تیر قرار داریم، انتخابات برای کشور و مردم اهمیت بالایی دارد.
 
 وی افزود: حضور مردم و رأی‌دادن به تصمیمات کشور یک حق است و یک تکلیف شرعی ملی و عقلانی است، هم تجلی و ولایت‌مداری است، هم رأی‌دادن مصداق شکر نعمت الهی است.
 
 کرمی گفت: در انتخابات فقط شرکت‌کردن، وظیفه ما نیست که فقط خودمان به‌تنهایی شرکت کنیم، فلذا در انتخابات باید مشارکت باشد، یعنی دیگران را هم به انتخابات دعوت کنیم.
نماینده ولی‌فقیه ناحیه بسیج کیش با اشاره به انتخابات پیشرو عنوان کرد: از مردم هم بخواهیم که در این امر بزرگ شرکت کنند، شرکت در انتخابات حضور و مشارکت حداکثری مردم از مهم‌ترین نکات انتخابات است، همان‌طور که در اصل پیروزی انقلاب مردم آمدند، در پیشبرد اهداف مردم باید پای‌کار باشند.
 
 وی تأکید کرد: اولین مورد حضور اکثریت مردم است و مورد دوم انتخاب اصلح است، همان‌طور که مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و از بین نامزدهای انتخاباتی بگردند و انتخاب اصلح را داشته باشند، کسی که واقعاً بتواند سکان‌داری ریاست‌جمهوری که یک امر مهم است را داشته باشد.
 
 کرمی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله که بتوانیم که هم در این امر مهم انتخابات شرکت کنیم و هم مشارکت لازم و انتخاب اصلح را داشته باشیم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از