حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری حاجی‌آباد:

نمی‌توان به نقش مجلس شورای اسلامی بی‌تفاوت بود

نمی‌توان به نقش مجلس شورای اسلامی بی‌تفاوت بود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار حاجی‌آباد با تأکید بر اینکه نمی‌توان به نقش مجلس شورای اسلامی بی‌تفاوت بود، گفت: مردم ولایت‌مدار این شهرستان نقش مهمی را در برگزاری انتخابات پرشور ایفا می‌کنند.

محمد سالارپور عصر امروز در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ گفت: حضور پرشور و حداکثری در انتخابات یک عمل صالح اجتماعی است که وظیفه همه منتظران در عصر غیبت امام زمان(عج) است، زیرا ایران اسلامی کشور امام زمان(عج) است و چشم مسلمانان جهان به ایران اسلامی دوخته شده است و آینده ایران تأثیر زیادی در تحولات جهانی و اسلامی دارد.

وی در ادامه افزود: مردم مانند گذشته پای نظام و انقلاب اسلامی می ایستند و به عنوان یک وظیفه ملی و دینی در ۱۱ اسفندماه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مشارکت می‌کنند تا با عزم و اراده راسخ خود برای پشتیبانی از جمهوریت و اسلامیت نظام، مُشت محکمی بر دهان دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا و صهیونیست‌ها خواهند کوبید. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری حاجی‌آباد تصریح‌ کرد: مجلس شورای اسلامی از جایگاه مهمی در ساختار نظام اسلامی برخوردار است، به طوری که مجلس ایران بر خلاف مجالس بسیاری از کشورهای دنیا از قدرت تأثیرگذاری بالایی در اداره امور کشور برخوردار است به همین دلیل نمی‌توان نسبت به نقش مجلس شورای اسلامی بی‌تفاوت بود، زیرا مجلس کارآمد و توانمند می‌تواند در روند پیشرفت کشور و اقدامات دولت در رفع مشکلات و جبران کمبودها شتاب ایجاد کند، پس حضور حداکثری مردم در انتخابات و همچنین دقت در انتخاب نامزدهای اصلح هم حق و هم تکلیف است به‌طوری که اگر نماینده ای با پشتیبانی آرای بالا و پشتوانه مردمی بیشتری وارد مجلس شود قطعا موفق تر عمل خواهد کرد.

سالارپور بیان کرد: در خصوص مجلس خبرگان هم باید گفت که علاوه بر مسائل کلان و مهم داخلی کشور این مجلس در نقش‌آفرینی کشور در منطقه و سطح جهان بسیار تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: مردم عزیز ایران اسلامی اگر می‌خواهند بدانند که تأثیر رأی آنها تا چه اندازه می‌تواند مهم باشد فقط کافی است به حساسیت دشمن در مسئله انتخابات دقت کنند که دشمن از مدت‌ها قبل با تولید برنامه‌هایی در تلاش برای ناامید کردن ملت ایران اسلامی است و این‌گونه القا می‌کند که رأی مردم در انتخابات بی‌تأثیر است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری حاجی‌آباد گفت: تجربیات سال‌های گذشته به ما نشان داده است که مردم ایران و استان هرمزگان در زمان‌های حساس و مهم پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته‌اند و هم اکنون هم مردم شریف استان هرمزگان و شهرستان حاجی‌آباد مانند دیگر مردم غیور ایران اسلامی در روز ۱۱ اسفند ماه حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

 سالارپور بیان داشت: شهرستان حاجی‌آباد با جمعیتی بیش از ۷۰ هزار نفر دارای سه بخش مرکزی، فارغان و احمدی و سه شهر حاجی‌آباد، فارغان و سرگز در شمال استان هرمزگان می‌تواند نقش مهم و تأثیرگذاری را در انتخابات پیش‌رو ایفا کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از