حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام‌سجاد(ع) هرمزگان:

جنبش دانشجویان جهان حاصل عملیات وعده صادق است

جنبش دانشجویان جهان حاصل عملیات وعده صادق است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: حاصل عملیات طوفان الأقصی و وعده صادق، جنبش دانشجویان در سراسر جهان به ویژه کشورهای غربی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی، شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، با اشاره به تحولات عظیم در سطح جهان گفت: در ایامی که به‌سر می‌بریم تحولات عجیب و عظیمی در حال رخ دادن هست که محور این تحولات، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است.

وی در ادامه افزود: از جمله این تحولات می‌توان به عملیات طوفان الأقصی و بعد از آن، حمله بی‌سابقه ایران اسلامی در مقابل حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اشاره کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان بیان داشت: حمله بی‌سابقه پهپادی ایران اسلامی مقتدر در تاریخ ۲۶ فروردین ماه سال جاری، پاسخ دندان‌شکن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم کودک‌کش صهیونسیتی بود، این تعداد پهپاد و موشک به سمت این رژیم شلیک شد که در تاریخ، بی‌نظیر بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی ادامه داد: حاصل عملیات طوفان الأقصی و عملیات وعده صادق (تنبیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به رژیم منحوس صهیونیستی)، جنبش دانشجویان در سراسر جهان به ویژه کشورهای غربی است.

وی سپس تصریح کرد: این روشنگری‌ها و بیداری‌های که در پی عملیات‌های طوفان الأقصی و وعده صادق تحقق یافته است سبب شد دانشجویان در سراسر جهان به ویژه دانشگاه کلمبیا، در حمایت از مردم مظلوم اما مقاوم غزه بپا خواستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد ع استان هرمزگان تأکید کرد: در جریان جنبش دانشجویان دانشگاه کلمبیا شاهد بودیم همان‌هایی که مدعی حقوق بشر و آزادی بیان هستند و طی یکی دو سال اخیر در کشور ایران اسلامی به بهانه فوت «مهسا امینی»، شعار زن، زندگی آزادی» را در کشورمان سر می‌دادند، امروز در مقابل دانشجویانی که در دفاع از مردم و کودکان فلسطینی و چندین هزار زن و کودکی که به دست رژیم غاصب و جعلی صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند بپا خواسته‌ و به میدان آمدند و شعار سر می‌دهند، با خشونت رفتار می‌کنند، غربی‌های متوحش و مدعی آزادی بیان با این اقدام، خودشان را بیشتر به جهانیان شناساندند.

 پولادی، نوع برخورد وحشیانه غربی‌ها با دانشجویان که در حمایت از مردم غزه وارد میدان شده‌اند را نوعی پیروزی مضاعف برای محور مقاومت و بشریت دانست و گفت: افرادی که در داخل خارج از کشور که جویای حقیقت هستند، چهره واقعی غربی‌های مدعی آزادی بیان را بشناسند و مشاهده کنند، آنانی که خود را حامی زنان معرفی کرده بودند طی این چند روز قابل مشاهده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از