خبر های امروز : 2
سیاسی | - شماره خبر : 5389
1403-07-25 10:00 https://hormoz.ir/short/4yQ70
سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد هرمزگان خبر داد:
جمع‌آوری ۴/۵ میلیارد ریال در پویش «نصر مقاومت»
سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، از جمع‌آوری ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب پویش مردمی «نصر مقاومت» به همت اعضای کانون‌ها در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، اسلام خواجه یی اظهار کرد: پویش مردمی نصر مقاومت به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و در راستای عمل به حكم قطعی و شرعی رهبر معظم انقلاب در خصوص وجوب حمايت از مردم لبنان و حزب الله سرافراز در رويارويی با رژيم غاصب صهيونيستی راه اندازی شد. 

وی با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان هرمزگان نیز به این پویش پیوست، افزود: در این پویش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با برپایی موکب در محوطه بیرونی مسجد اقدام به جمع‌آوری حمايت‌های مردمی در دو بخش نقدی و غيرنقدی کردند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: این پویش از ۲۰ مهر در سطح کانون های فرهنگی هنری شاخص این استان آغاز شد و تاکنون ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه این پویش همچنان ادامه دارد، گفت: آحاد مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره كارت : 0833-5972-1012-5892 و یا شماره حساب: ۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲ و یا شماره شبا : ir.۷۱۰۱۵۰۰۰۰۰۰۰۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲ به نام ستاد پشتيبانی جبهه مقاومت واریز کنند.

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان 

انتهای خبر/

نظرات