حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

معاون توسعه‌ کمیته امداد امام خمینی ( ره) هرمزگان:

۵ میلیارد تومان صدقه در هرمزگان جمع‌آوری شد

۵ میلیارد تومان صدقه در هرمزگان جمع‌آوری شد

معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان از جمع‌آوری ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان صدقه مردم نوعدوست و خیرین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»، عیسی زارعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، مردم نوع‌دوست و خیرین استان هرمزگان، مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان در قالب صدقه به نیازمندان مساعدت داشته‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.


معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان افزود: از این میزان، مبلغ ۲ میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان صندوق صدقات کوچک خانگی، مبلغ ۸۲۹ میلیون تومان از صنادیق بزرگ و معابر، مبلغ ۱ میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان از کمک‌های موردی و مبلغ ۵ میلیون تومان از روش‌های نوین الکترونیکی بوده است.


وی تصریح کرد: صدقات جمع‌آوری شده در زمینه‌های کمک به احداث یا تعمیر مسکن، کمک هزینه‌های درمانی بیماران صعب العلاج و زمین گیر، کمک هزینه تحصیلی و خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان، تأمین جهیزیه زوج‌های جوان، کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی و کمک‌های موردی نیازمندان هزینه شده است.


 زارعی با تأکید به پرداخت صدقه از طریق روش‌های نوین الکترونیکی در تسریع کمک‌رسانی به نیازمندان بیان کرد: با توجه به فراهم شدن زمینه پرداخت صدقه به روش‌های الکترونیکی و استفاده روزانه خانواده‌ها از بستر‌های فضای مجازی، همه آحاد مردم می‌توانند با کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۲۲ صدقه و نذورات خود را واریز نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از