حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خبر داد:

جمع‌آوری یک میلیون بطری آب‌معدنی برای مردم غزه

جمع‌آوری یک میلیون بطری آب‌معدنی برای مردم غزه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: بیش از یک میلیون بطری آب‌معدنی برای ارسال به غزه جمع‌آوری و تحویل هلال‌احمر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان، عبدالحمید حمزه‌پور ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه از تحویل محموله‌های آب به غزه که با مشارکت وزارت نیرو، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت‌های آبفا از سراسر کشور جمع‌آوری‌شده بود، به هلال‌احمر خبر داد.

عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه از زمان حمله بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین در غزه و کمبود آب در مناطق جنگی، اقدامات لازم برای تأمین نیاز آبی مردم آواره غزه در دستور کار قرار گرفت و شرکت آب و فاضلاب هرمزگان مسئولیت جمع‌آوری و تحویل این محموله به هلال‌احمر را بر عهده گرفت که خوشبختانه با مشارکت مجموعه‌های یاد شده، تاکنون یک میلیون و ۲۴ هزار و ۸۶۱ بطری آب معدنی در بندر شهید رجایی توسط کشتی ها بارگیری شده است.

وی در ادامه به تهیه و ارسال ۵۰ دستگاه موتور برق، ۵۰ دستگاه کف کش به همراه متعلقات آن اشاره کرد و گفت: این محموله ها نیز که به عنوان نیازهای اساسی مردم مظلوم غزه در فلسطین به شمار می‌رفت، تامین و به همراه محموله‌های آب معدنی تحویل هلال احمر شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، ارزش کل محموله ارسال شده تاکنون را ۳۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد که از این مبلغ ۶۰ میلیارد ریال مربوط به آبمعدنی و ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به موتور برق و کف‌کش است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از