حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

وقتی باران هم از ذوق دیدار کم نمی‌کند؛

جمعیت سیل‌آسا بندرعباسی‌ها برای دیدار با رئیسی

جمعیت سیل‌آسا بندرعباسی‌ها برای دیدار با رئیسی

بعد از ظهر امروز مردم ساحل نشین هرمزگانی از جای‌جای هرمزگان خود را برای دیدار با رئیس جمهور محبوب به پارک دولت کنار آبهای نیلگون خلیج فارس رساندند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ بعد از ظهر امروز مردم دریا دل هرمزگان خود را از جای جای استان برای دیدار با رئیس جمهور محبوب به پارک دولت زیر نماد پرچم رساندند.

کودک و پیر، جوان و نوجوان، زن و مرد، شیعه و سنی چنان ذوقی برای دیدار رئیس جمهور محبوب خود داشتتد که بارش باران هم نتوانست مانع حضور آنها شود.

جمعیت سیل‌آسا بندرعباسی‌ها برای دیدار با رئیسی

همزمان با حضور رئیس جمهور به بندرعباس باران رحمت الهی نیز بر سر مردم شهر بندرعباس شروع به باریدن کرده است اما باران مانع این دیدار نشده است و جمعیتی سیل آسا برای دیدار با آیت‌الله رئیسی آمدند.

یکی با در دست داشتن عکس فرزند شهید خود به استقبال و دیدار از رئیس جمهور آمده بود و دیگری عکس سردار سلیمانی را درکنار تصویر آیت‌الله رئیسی قرار داده بود و رئیس جمهور را ادامه دهنده را شهدا می‌داند.

در کنار مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها که موی سپیدی داشتند نمی‌توان حضور پرشور کودکان را نادیده گرفت که با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان به دیدار آمده بودند.

جمعیت سیل‌آسا بندرعباسی‌ها برای دیدار با رئیسی

دهه نودی و هشتادی نیز گل سر سبد دیدار بودند و حضوری پررنگ همراه با اشتیاق داشتند.

سیل جمعیت که برای دیدار آمده بودند با دیدن آیت‌الله رئیسی شعار «صل علی محد یاور رهبر آمد» و «دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدید» سر دادند.

 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از