حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

با هدف ارتقای کاری؛

جلسه هم‌اندیشی معاونین و مدیران ایزوایکو برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی معاونین و مدیران ایزوایکو برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی و هم افزایی معاونین و مدیران ایزوایکو با هدف تقویت کار تیمی و پیشبرد هرچه بهتر اهداف والای این مجتمع برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران، علیرضا مروج معاون اجرایی و امور تولید ایزوایکو در این جلسه با بررسی عملکرد شش‌ماهه اول سال، به بیان نقطه‌نظرات خود در خصوص فراز و نشیب‌های نیمه اول سال پرداخته و به این نکته اشاره داشت که پایش روزانه و هفتگی پروژه‌ها و ارتباط مداوم بین پرسنل و تیم مدیریتی شرکت نقش بسیار مؤثری در رسیدن به اهداف و برنامه‌های سازمان دارد.

 

مروج در ادامه ضمن بیان اینکه منابع انسانی از سرمایه‌های ارزشمند شرکت است و در حقیقت این نیروی انسانی است که به شرکت روح و جان می‌بخشد اظهار کرد: تشکیل جلسه هم‌اندیشی استفاده از خرد جمعی و ارتقای سطح کیفی عملکرد کارگاه‌ها می‌باشد، تصریح کرد: در این جلسات اهدافی چون مشکل یابی و مانع زدایی و افزایش ضریب اطمینان به موفقیت در تصمیمات مدیران آینده‌نگری  پروژه‌ها را دنبال می‌کنیم.

 

در ادامه جلسات هر یک از معاونین، مدیران نکته نظرات خود را بیان نموده و به هم‌فکری در جهت بررسی و ارائه راه‌حل برای مشکلات جاری پروژه‌ها در تمامی زمینه‌ها، پرداختند.

 

لازم به ذکر است، این جلسات به‌صورت ماهانه و مستمر در محل ستاد مرکزی ایزوایکو برگزار می‌گردد.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از