حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

توسط آبفای استان انجام می‌شود؛

جشنواره «نخستین واژه؛ آب» در مدارس هرمزگان

جشنواره «نخستین واژه؛ آب» در مدارس هرمزگان

در راستای عمل به سیاست‌های وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور؛ جشنواره «نخستین واژه؛ آب» توسط شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در مدرسه دخترانه پیشگامان علوی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ این جشنواره با هدف آموزش مصرف بهینه و صرفه‌جویی در مصرف آب به دانش‌آموزان ابتدایی، توسط شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در حال برگزاری است.

غلامرضا دهقانی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این خصوص گفت: این جشنواره از ابتدای سال تحصیلی در مدارس هرمزگان آغاز شد و تا پایان سال ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: این جشنواره با همکاری  آموزش و پرورش استان در مدارس ابتدایی در حال اجراست و در آن دانش آموزان با روش‌های جذاب و خلاقانه به موضوع آب و اهمیت آن آشنا شدند.

دهقانی بیان کرد: در این جشنواره علاوه بر آموزش، برگزاری مسابقه، بازی و فعالیت‌های هنری درباره آب پیش‌بینی شده است و به شرکت کنندگان هدایای فرهنگی اهدا می‌شود.

 وی از حمایت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و همکاری آموزش و پرورش، مدارس، معلمان و والدین دانش‌آموزان در اجرای این جشنواره قدردانی کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام افزود: این جشنواره یکی از برنامه‌های آموزشی و ترویجی است که با هدف افزایش آگاهی و تغییر نگرش عمومی نسبت به مصرف آب انجام شد که در برنامه اخیر دبستان دخترانه پیشگامان علوی همکاری داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از