حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیر حوزه علمیه هرمزگان:

جبهه مقاومت باعث وحشت صهیونیست‌ها شده است

جبهه مقاومت باعث وحشت صهیونیست‌ها شده است

مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: عملیات طوفان الاقصی برای جامعه ایمانی و مسلمین جهان یک خوشحالی و سرور است و نماد مبارزه با ظلم و ستم و ریشه کنی اسرائیل غاصب این غده سرطانی در تاریخ معاصر ما است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نادر حقیقی، در اجتماع بزرگ حوزویان هرمزگان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین که در مدرسه علمیه النبی(ص) برگزار شد، با ابراز خرسندی از عملیات طوفان الأقصی که سبب شکست مفتضحانه استکبار جهانی شد، اظهار کرد: این رژیم در طول عمر خود این‌گونه تحقیر نشده بود و امیدواریم تا پیروزی نهایی ادامه داشته باشد و این رژیم موقت محو شود.

 

مدیر حوزه علمیه هرمزگان افزود: امروز نیز با توکل و ایمان رزمندگان، جبهه مقاومت اسلامی به کمک جوانان فلسطینی این ترس و وحشت را در دل صهیونیست‌ها جهانی افکنده و همه اینها نشان از پویایی جبهه مقاومت دارد.

 

وی تأکید کرد: رمز پیروزی و نصرت الهی ایمان و بهره از توان و ظرفیت داخلی و اعتقاد به استقامت و ایستادگی در برابر ظالم است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حقیقی گفت: عملیات طوفان الأقصی برای جامعه ایمانی و مسلمین جهان یک خوشحالی و سرور به همراه داشت و نماد مبارزه با ظلم و ستم و ریشه‌کنی اسرائیل غاصب این غده سرطانی در تاریخ معاصر ما است.

 

مدیر حوزه علمیه هرمزگان همچنین افزود: شکست مفتضحانه و درماندگی این رژیم جنایت‌کار، چوبی است که خداوند منان به این ستمکاران تاریخ بشریت زده است.

 

وی بیان کرد: با نگاهی به قرآن خواهیم دید که خداوند از سرنوشت این قوم درس عبرت برای انسان قرار داده و بر اساس خونریزی و عدم اطاعت از فرامین الهی آنان را از خانه و کاشانه بیرون رانده است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حقیقی ادامه داد: عهدشکنی، توطئه به جان مسلمانان و دیگر کارهای این قوم سبب شد تا خداوند در قلب آنان ترس، رعب و وحشت ایجاد کند.

 

گفتنی است، طلاب و روحانیون استان هرمزگان، سه‌شنبه ۱۸ مهرماه سال جاری هم‌زمان با سایر حوزویان در سراسر کشور با اجتماع خود حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و جوانان فلسطین را اعلام کردند.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از