حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

همزمان با سالگرد فاجعه ۱۲ تیر ۱۳۶۷؛

جانبازان در خلیج‌فارس به آب زدند

جانبازان در خلیج‌فارس به آب زدند

۲۶ جانباز هشت سال دفاع مقدس برای زنده نگاه داشتن یاد شهدای پرواز ۶۵۵ هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی و یادآوری جنایت های آمریکا امروز در خلیج فارس و شهادتگاه مسافران این هواپیما شنا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از ایرنا؛ اکنون ۳۶ سال از این ماجرا می‌گذرد اما دریا سمفونی اندوه را ثانیه به ثانیه تکرار می‌کند و ساحل جزیره هنگام زنده‌ترین شاهد جنایت شیطان بزرگ در حمله ددمنشانه ناوگان او به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در آبهای سرزمینی ‌ در خلیج‌فارس است.

امروز نیز مثل آنروز سنگینی غم از صدای دریا و آب های فیروزه‌ای دریای پارس پیدا است، این روز که از راه می‌رسد خلیج‌فارس توان غرش ندارد و صدای موج آن در فریادهای کودکانه و دل نگرانی‌های‌ مادرانه گم می‌شود.

صداهایی که هر سال تکرار می‌شوند اما هرگز به گوش منادیان حقوق بشر آمریکایی نمی‌رسند.

شناگران جانباز قطع نخایی، فاقد دست و پا که از نعمت دو چشم و دو دست بی‌نصیب هستند امروز(سه شنبه) در بیست و دومین یادواره شنای شهدای خلیج‌فارس (پرواز ۶۵۵) در یک اقدام نمادین جلوه‌های ایثار را در خلیج‌فارس به نمایش گذاشتند و همزمان با سالگرد حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار در سال ۱۳۶۷ به هواپیمای مسافربری ایران، فاصله اسکله کندآلو در جزیره قشم تا جزیره هنگام را در جستجوی شهدای این پرواز شنا کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از