حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

در خطبه‌های نمازجمعه سراسر هرمزگان مطرح شد؛

تکریم خانواده شهدا تا لزوم حضور در انتخابات

تکریم خانواده شهدا تا لزوم حضور در انتخابات

ائمه جمعه شهرستان‌های سراسر استان هرمزگان از نکات مهمی سخن گفتند که حضور در انتخابات از مهم‎‌ترین آنها بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ نماز عبادی سیاسی جمعه، امروز در تمامی شهرستان‌های استان هرمزگان برگزار گردید که مهم ترین عناوین مطرح شده را در زیر می‌توانید مطالعه کنید.

پوزه دشمن در انتخابات امسال به خاک بمالیم

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به در پیش روی بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات مهمی را پیش روی داریم و باید برای آن آماده شویم.

 حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با اتکاء به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: حضرت آقا فرمودند دشمن بعد از آن آشوب و بلواهایی که راه انداخت چشم امید دشمن به این است که مردم را از مظهر اقتدار یعنی انتخاب دور کند.
 وی ادامه داد: حضرت آقا چهار راهبرد را در مسئله انتخابات مطرح فرمودند که اولویت اول برای مشارکت حداکثری مردم، اولویت دوم رقابت، و اولویت‌های سوم و چهارم سلامت و امنیت می‌باشد و این چهارراه برد رهبر عزیز انقلاب در بحث انتخابات است که باید عزیزان رسانه‌ها، خبرگان، فرهنگیان و همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند روی این مسئله کار کنند، تلاش کنند و به مردم روشنگری بدهند تا ان‌شاالله امسال پوزه دشمن را در انتخابات به خاک بمالیم.

انتخابات مظهر قوت ملی است

حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز بااشاره به انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری تصریح کرد: انتخابات مظهر قوت ملی است همه باید کمک کنند مشارکت بالا باشد رقابتی سالم و با امنیت در انتخابات شاهد باشیم.

حجت الاسلام رستاخیز بیان داشت: دشمن با ناامیدی از آشوب در جامعه روی کاهش مشارکت مردم در انتخابات تمرکز کرده است لذا آتش توپخانه دشمن حمله به اعتماد و انگیزه مردم و بدبین سازی مردم شروع شده است لذا باید همه هوشیار باشند و در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

جهاد تبیین لازمه مشارکت بالا در انتخابات است

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان میناب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که انتخابات را مظهر قوت ملی دانسته‌اند، توجه همه مردم و مسئولان، خصوصا نهادهای ناظر و مجری، نخبگان جامعه به چهار راهبر مشارکت بالا، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات را امری لازم دانست.

وی با بیان اینکه البته در نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت و سلامت همیشه در نصاب بالایی برقرار بوده است، خاطرنشان کرد: مشارکت بالا و رقابتی بودن انتخابات، اهمیت زیادی دارد. این چهار راهبرد انتخابات؛ مظهر قوت ملی می‌شوند و اقتدار نظام را نشان می‌دهد و دشمن را مایوس می‌کند لذا همه با هم به جهاد تبیین برای مشارکت بالا در انتخابات بپردازیم.

نگذارید سفره مردم کوچک‌تر شود

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان در خطبه

 

 

 

وی با تاکید بر مسئولان کشور ابزار کرد: مسئولان مبارزه با فساد را جدی بگیرند، حرفشان شعار نباشد زیرا ما دوست نداریم، پس نیاز هست با مفسد به صورت جدی برخورد کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به اینکه کسانی هستند که به نقل از خودشان دلسوز انقلاب و ایران هستند و در مسئولیت‌های خود کوتاهی‌هایی می‌کنند و کسانی هستند به همین صورت که اقتصاد کشور را در دست دارند و به فکر جمع کردن پول برای خودشان هستند بدون در نظر گرفتن حق‌الناس و این افراد از منافقین هستند ‌و باعث می‌شوند که دیدگاه مردم نسبت به انقلاب و دولت بد شود.
خطیب موقت جمعه شهرستان بوموسی گفت: رئیس جمهور زحمت می‌کشد اما این مسئولان پایه که دغدغه‌ای ندارند و به فکر سفره مردم نیستند، بنده تقاضا دارم بروید ببینید و از گرانی‌ها و فساد مالی در سطح شهر جلوگیری کنید تا مردم سفره‌شان کوچک‌تر از این نشود و دیدگاه مردم نسبت به دولت درست شود.

تشییع شهدا رفراندوم عمومی با نظام است

حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نماز جمعه عبادی سیاسی رودان ضمن تشکر و قدردانی از برنامه ریزی مطلوب در تشییع شهدای گمنام اظهار کرد: منطقه ما این ایام منور و معطر به نام و یاد شهداء شد و مردم مومن مثل همیشه میدان‌دار بودند و در استقبال از فرزندان خود سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه رودان، حضور شهداء در مدارس را ابتکاری شایسته تقدیر دانسته و با اشاره به استقبال زیبای دانش آموزان تصریح کرد: دشمنان و دوستانی که گاهی دلشان لرزان است، این صحنه ها را ببینند که چگونه نسل جدید انقلاب عشق و ارادت خود را شهداء نشان دادند و این جلوه های زیبا را رقم زدند.

وی حضور باشکوه مردم در تشییع شهداء را رفراندوم عمومی و تجدید عهد ملت با ولایت و نظام اسلامی معرفی و در تبیین پیام آن‌ها گفت: پیام شهدا ایستادگی، مقاومت، حضور در صحنه و امیدواری به آینده است و یقینا ویژگی اصحاب انقلاب اسلامی و یاران آخرالزمانی حضرت ولی عصر ارواحنافداه همین است.

خانواده معظم شهدا ولی‌نعمتان جامعه هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین بهزاد شریفی امام جمعه شهرستان بندرلنگه، ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان اظهار کرد: استقلال، امنیت و آزادای نظام اسلامی مرحون از خود گذشتگی مادران و همسران شهداست و همه باید برای حفظ این استقلال و امنیت تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریفی افزود: خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان زینت و ولی‌نعمتان جامعه ما هستند و مردم به وجود این افراد افتخار و مباهات می‌کنند از ویژگی بسیار مهم حضرت ام البنین (س) توجه به زمان و مسائل مربوط به آن است او پس از واقعه عاشورا از مرثیه خوانی و نوحه سرایی استفاده کرده تا ندای مظلومیت کربلاییان را به گوش نسل آینده برساند.

امام جمعه بندرلنگه با اشاره اینکه در واقع آزادی بیان در کشورهای غربی از جمله آمریکا فقط تا زمانی وجود دارد که خط قرمزها و یا به اصطلاح تابوهای این کشور ها مانند حمایت تام و تمام از رژیم صهیونیستی و یا هولوکاست زیر سوال نرود، خاطرنشان کرد: به محض مطرح کردن کوچکترین پرسشی درباره این موضوعات و یا حمایت از فلسطینی‌ها و محکوم کرد جنایات اسرائیل سخت‌ترین برخوردها با اشخاصی که این اقدامات را صورت دهند انجام می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از