حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

تولید ملی کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است
امام‌جمعه حاجی‌آباد:

تولید ملی کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است

امام‌جمعه حاجی‌آباد گفت: مقام معظم رهبری بر تولید ملی به‌عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی کشور تأکید داشتند که باید توجه ویژه‌ای به این تولیدات داخلی شود و امیدواریم مسئولین بیش‌ازپیش به این موردتوجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی دُری با تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام گفت: از ویژگی‌های بارز پیامبر گرامی اسلام این است که با اینکه ایشان درس نخوانند؛ اما علم عالم هستی در نزد پیامبر گرامی اسلام است و یکی از معجزات پیامبر اسلام قرآن است.

وی بیان کرد: حتی ویژگی‌های پیامبر گرامی اسلام در کتاب تورات و انجیل نیز بیان شده است و این بدین معناست که یهودیان قبل از اینکه پیامبر اسلام به دنیا بیاید و به پیامبری مبعوث شود پیامبر را می‌شناختند و یکی از دلایلی که مردم یثرب در آن زمان به استقبال پیامبر رفتند این بود که اوصاف پیامبر اسلام را از یهودیان در مدینه شنیده بودند و این ویژگی‌های بارز پیامبر گرامی اسلام بود که آن‌ها جذب اسلام کرد.
 
امام‌جمعه حاجی‌آباد مطرح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های بارز و مهم پیامبر گرامی اسلام که ما باید هم به آن توجه کنیم و هم در زندگی خود به کار ببندیم امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است که به‌وسیله آن باید راه درست و راه اشتباه را به خودمان و اطرافیانمان یادآور شویم و از این ویژگی پیامبر و ائمه اطهار علیهم‌السلام درس بگیریم.
 
 امام‌جمعه حاجی‌آباد با گرامی داشت هفته دولت گفت: شهید آیت‌الله رئیسی هم مانند شهید رجایی و شهید باهنر از لحظه‌لحظه فرصتی که برای خدمت به مردم داشت استفاده کرد و سفرهای زیادی به کشورهای مختلف برای توسعه واردات و صادرات کشور داشتند و تلاش کردند که ایران اسلامی رونق بگیرد و بیش‌ازپیش پیشرفت کند و همچنین سفرهای استانی بسیاری داشتند تا به مردم مناطق محروم خدمت کنند که اینها برای همه مسئولان درس است که قدر فرصتی که خداوند متعال برای خدمت به مردم به آنها عنایت فرموده است را بدانند و مانند شهیدان رجایی و باهنر با خدمت به مردم ماندگار شوند.
 
 حجت‌الاسلام دُری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: دولت چهاردهم باید از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های انسانی در کشور بهترین استفاده را ببرد و مسئولان جوان، مؤمن، انقلابی، متعهد و پر انگیزه را برای ارگان‌های مختلف کشور انتخاب و منصوب کنند، مسئولان انقلابی که دلسوز مردم باشند و شبانه‌روز با حضور در بین مردم برای برطرف‌کردن مشکلات کشور تلاش کنند.
 
 امام‌جمعه حاجی‌آباد افزود: مقام معظم رهبری بر تولید ملی به‌عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی کشور تأکید داشتند که باید توجه ویژه‌ای به این تولیدات داخلی شود و امیدواریم مسئولین بیش‌ازپیش به این موردتوجه ویژه داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از