حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

سرپرست سازمان سیما منظر شهرداری خبر داد:

آغاز تولید انواع گل‌های فصلی تابستانه در بندرعباس

آغاز تولید انواع گل‌های فصلی تابستانه در بندرعباس

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: طبق جدول زمان‌بندی، عملیات گسترده باغبانی در شهر در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از روابط عمومی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس؛ حمیدرضا حفاری با اعلام این خبر گفت: باتوجه به نزدیک شدن فصل تابستان، گل های بهاری مقاومت خود را در برابر گرما از دست می دهند به همین منظور برای حفظ زیبایی و طراوت بوستان ها و بولوارهای شهر، تولید انواع گونه‌های فصلی تابستانی در دستور کار این سازمان گرفته است.

وی افزود: این طرح با پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار گلدان در دست اقدام و در این راستا گونه‌های مناسب تابستانی برای این کاشت‌ها استفاده ‌شده است.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس بیان داشت: باتوجه به نوع آب و هوا ، گونه‌هایی گیاهی سازگار با اقلیم آب و هوایی این شهر همچون گل پریوش، گل ناز و آلترناترا، پندال مد نظر قرار گرفته و در نهالستان پارک جنگلی جهت کاشت در بوستان‌ها و بولوارهای شهر در دست تولید می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: با اقداماتی که طی سال‌های اخیر صورت گرفته، بخش زیادی از گل‌های فصلی استفاده‌شده در فضای سبز شهر تولید مرکز تحقیقات و تولیدات شهرداری بندر عباس بوده و طی تحقیقات سازگاری آن‌ها با اقلیم شهر به اثبات رسیده است.

حفاری در پایان بیان داشت: طبق جدول زمان‌بندی، عملیات گسترده باغبانی در پارک و بوستان‌ها و تمامی عرصه‌های سبز معابر و میدان‌های شهر در حال انجام است تا شاهد استمرار طراوت، زیبایی و سرسبزی در نقاط مختلف شهر باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از