حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/02/30 | 2024/05/19

Logo

فرمانده سپاه ناحیه حاجی‌آباد مطرح کرد:

توزیع ۴۶ سری جهیزیه به زوج‌های جوان حاجی‌آباد

توزیع ۴۶ سری جهیزیه به زوج‌های جوان حاجی‌آباد

فرمانده سپاه ناحیه حاجی‌آباد گفت: ۴۶ سری جهیزیه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در بین زوج‌های جوان شهرستان حاجی‌آباد توزیع شد.

سجاد دهقانی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: بسیج سازندگی بازوی توانمند در جامعه است که هر جا به آن نیاز باشد بدون هیچ چشم داشتی و به‌صورت جهادی وارد میدان عمل می‌شود.

وی بیان کرد: امروزه چتر حمایت سازمان بسیج سازندگی با دارابودن گروه‌های جهادی فراوانی گسترش‌یافته و جهادگران این نیروهای مخلص در شهرها گرفته تا دورترین نقاط موجود در روستاها می‌روند و غبار محرومیت را از آن‌ها پاک می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه حاجی‌آباد با بیان اینکه ما در بسیج سازندگی به خدمت به مردم و نیازمندان واقعی جامعه افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه حاجی‌آباد علاوه بر فعالیت در زمینه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، باهدف جوانی جمعیت نیز برنامه‌ریزی‌هایی را در سال جاری انجام داده است و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و دستورات ایشان در این مسیر ان‌شاءالله ثابت‌قدم خواهیم بود.
 

توزیع ۴۶ سری جهیزیه به زوج‌های جوان حاجی‌آباد

دهقانی بیان کرد: صبح امروز به مناسبت هفته بسیج سازندگی، ۴۶ سری جهیزیه جمعاً به ارزش ۱۵ میلیارد ریال بین زوج‌های جوان اقشار مختلف بسیج و نیازمندان توزیع شد.

وی گفت: این ۴۶ سری جهیزیه شامل یخچال‌فریزر، اجاق‌گاز، جاروبرقی، فرش، ماشین لباسشویی، اتو، ظروف آشپزخانه و کالای خواب است .
 
 مسئول بسیج سازندگی سپاه حاجی‌آباد افزود: امیدواریم که تا پایان سال بتوانیم در این مسیر گام‌های مستمر و مؤثری برداریم و در چند مرحله دیگر جهیزیه‌هایی را به زوج‌های جوان شهرستان حاجی‌آباد اهدا کنیم.

دهقانی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در سال‌های اخیر با تمام توان اعلام آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به مردم در شرایط مختلف اعلام کرده و مرحله عمل نیز ثابت کرده است؛ مانند کمک در تولید ماسک و ضدعفونی‌کردن معابر و... در دوران کرونا و ایجاد مشاغل خرد خانگی برای و کمک به بخش تولید و کشاورزی با دادن وام‌های قرض‌الحسنه و حمایت از آنان.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از