حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

تابستان امسال صورت گرفت؛

توزیع یک‌هزار و 861 دستگاه سرمایشی بین نیازمندان هرمزگانی

توزیع یک‌هزار و 861 دستگاه سرمایشی بین نیازمندان هرمزگانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان از توزیع یک هزار و 861 دستگاه لوازم سرمایشی بین نیازمندان هرمزگانی در تابستان سال جاری خبر داد.

احمد سالاری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی هرمز اظهار کرد: باتوجه‌به نیازسنجی‌های صورت‌گرفته و به‌منظور ایجاد رفاه برای نیازمندان تحت حمایت این نهاد در تابستان امسال تعداد یک هزار و ۸۶۱ دستگاه لوازم سرمایشی بین مددجویان این نهاد توزیع گردید.

سالاری افزود: این لوازم سرمایشی شامل: یک هزار و ۳۷۹ دستگاه کولرگازی به ارزش ۲۱ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، ۲۵ دستگاه کولر آبی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان و ۴۵۷ دستگاه یخچال‌فریزر به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۵ بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه این لوازم سرمایشی متناسب با نیازهای خانواده‌های شناسایی شده توزیع گردیده است، بیان کرد: ارزش کلی اقدامات انجام شده برای تهیه این تعداد لوازم سرمایشی بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان هزینه شده است.

گفتنی است، یک هزار دستگاه کولرگازی توزیع شده به‌صورت مشارکتی و با همکاری سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، قرارگاه منطقه‌ای مدینه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در طرح «نسیم رحمت» تأمین شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از