حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام جمعه حاجی‌آباد:

توان مقاومت گسترده‌تر از حد تصور دشمن است

توان مقاومت گسترده‌تر از حد تصور دشمن است

امام جمعه حاجی‌آباد با اشاره به سخنان اخیر سید حسن نصرالله گفت: توان مقاومت گسترده‌تر از حد تصور دشمن است و صرفا در حد بازدارندگی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛حجت الاسلام مهدی دری در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به سخنان اخیر سید حسن نصرالله اظهار کرد:  توان مقاومت گسترده‌تر از حد تصور دشمن است و صرفا در حد بازدارندگی نیست.

امام جمعه حاجی‌آباد با باز خوانی جنگ ۳۳ روزه قدرت میدانی، اطلاعاتی را بر هم زننده تعادل و محاسبات دشمن دانست و اینکه جبهه مقاومت هرگز شمایل خود را برای دشمن صهیونیستی باز نمی‌کند تا دشمن را غافلگیر کند.
حجت الاسلام دری تصریح کرد: مقاوت رنگ بوی الهی دارد و خداوند طبق آیه قرآن کسانی که در راه او مجاهدهت می‌کنند را هدایت و یاری می‌کند.

وی عنوان کرد: مقاومت بر گرفته درس عاشوراست، همانطور که امام حسین علیه السلام شهادت را بر ذلت ترجیح می‌دهد جبهه مقاومت هم به تاسی از مکتب امام حسین شهادت را بر ذلت ترجیح می‌دهند.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد با اشاره به شهادت شهید تهرانی مقدم گفت: فقط انسان‌های ضعیف به اندازه امکاناتشان کار می‌کنند که این درس بزرگی برای همه ماست و شهید تهرانی مقدم یک کار محال را انجام داد و آن ساخت موشک بود و همچنین گفته بود بر روی سنگ قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می خواست اسرائیل را نابود کند.

وی با اشاره به  روز کتاب و کتابخوانی خاطرنشان کرد: اگر جامعه‌ای می‌خواهد رشد بکند حتما باید فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را ترویج بدهیم و خانواده ها باید کتاب را در سبد خرید خانواده خود قرار بدهند .
انتهای خبر/
 
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از