حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

تمام آزادی‌خواهان از رژیم غاصب صهیونیستی تنفر دارند

تمام آزادی‌خواهان از رژیم غاصب صهیونیستی تنفر دارند

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: جنایت‌های غیر انسانی رژیم غاصب در غزه باعث شده که تنفر مردم دنیا از این رژیم غاصب بیش از پیش شود و باعث انزجار تمام آزادی‌خواهان جهان از این رژیم نابودشدنی شده است.

هدایت‌الله امیری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» اظهار کرد: روز قدس؛ صدقه جاریه‌ای است که امام راحل(ره) در دنیا باقی گذاشتند و امسال روز قدس نیز در شرایط حساسی قرار دارد.

وی تصریح کرد: نبرد بزرگ طوفان‌الاقصی که پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورده است و جنایت‌های غیر انسانی رژیم غاصب در غزه باعث شده که تنفر مردم دنیا از این رژیم غاصب بیش از پیش شود و باعث انزجار تمام آزادی‌خواهان جهان از این رژیم نابودشدنی شده است.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: کشور عزیزمان، جمهوری اسلامی ایران همواره به عنوان ام‌القرای جهان اسلام همیشه پیش قدم بوده و موتور محرک همه مردم آزادی‌خواه دنیا برای مقابله با ظلم و ایستادگی در مقابل آدم‌کشی و کودک‌کشی است.

امیری بیان کرد: امسال که رژیم صهیونیستی کودک‌کش شرایط فجیهی را در غزه در حال انجام است و بشریت را شرمنده خودش کرده است، مردم عزیز ایران اسلامی یک بار دیگر با زبان روزه در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند تا به مردم دنیا این پیام را برسانند که رژیم غاصب صهیونیست نابود شدنی است و این وعده الهی است.

 

وی خاطر نشان کرد: ان‌شاالله مسجد‌الاقصی به دست مردم مظلوم اما مقتدر فلسطینی از رژیم غاصب صهیونیستی آزاد خواهد شد و این وعده الهی مبنی بر پیروزی مظلوم بر ظالم در فلسطین مقام محقق خواهد شد.

گفتنی است؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در شهرستان‌های این استان را اعلام کرده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس ساعت ۹ صبح از میدان امام خمینی(ره) واقع در بوستان شهید دباغیان به سمت مسجد جامع(مصلی قدس) این شهر برگزار می‌شود.

در شهرستان میناب نیز ساعت ۱٠:۳٠ صبح از ابتدای پل استقلال تا مسجد جامع امام(ره) مراسم راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از