حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

تلاش‌های مدیران تداوم داشته باشد
امام‌جمعه بوموسی:

تلاش‌های مدیران تداوم داشته باشد

امام‌جمعه بوموسی با اشاره به پروژه‌های بزرگی که در هفته دولت در جزیره بوموسی افتتاح شد، گفت: تلاش‌ مدیران باید تداوم داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شیرزاد حسنی در خطبه‌های امروز نمازجمعه بوموسی ضمن تسلیت ایام ماه صفر و شهادت امام رضا علیه‌السلام و امام حسن مجتبی علیه‌السلام از تمامی هیات‌های مذهبی در جزیره بابت برگزاری مراسمات باشکوه در شأن ائمه اطهار علیهم‌السلام تقدیر کرد.
 وی عنوان کرد: نقش اصلی در این ایام را شما مردم داشتید که با خلوص نیت در مراسمات مذهبی حضور پیدا کردید و با حضورتان روح‌بخش مجالس بودید و ان‌شاءالله در ایام شهادت امام رضا علیه‌السلام نیز حضور پررنگی داشته باشید تا عنایت و توجه امام رضا علیه‌السلام شامل حالمان شود.
امام‌جمعه موقت بوموسی با بیان اینکه ما در ایام هفته دولت نیز هستیم گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای دولت رجایی و باهنر و شهید جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و خداقوت عرض می‌کنم خدمت مدیران خدمتگزار بوموسی که در این جزیره به مردم خدمت می‌کنند ان‌شاءالله که تلاش‌های مدیران تداوم داشته باشد.
حسنی در ادامه گفت: با تلاش فرماندار پرتلاش شهرستان شاهد سفر تأثیرگذار و پرخیروبرکت استاندار هرمزگان و به همراه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جزیره بوموسی و افتتاح پروژه‌های عمرانی به برکت نظام جمهوری اسلامی و وجود بابرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی که همیشه در جلسات از بوموسی یاد می‌کنند در این هفته تحقیق یافت که در حقیقت خدمت خوبی برای شما مردم بود که در جزیره حضور دارید.
 وی گفت: در این سفر استاندار هرمزگان به جزیره ساختمان بندر که نقشی بسیار تأثیرگذار در امروز و فردا بوموسی دارد، پروژه‌های تأثیرگذار در حوزه ورزش و سالن آن، چندین پروژه در حوزه شهرداری و چند دستگاه در حوزه پزشکی با صرف ۸۰ میلیارد تومان افتتاح شد و همچنین کلنگ‌زنی ساخت آب‌شیرین‌کن جدید و پسماند هم آغاز بکار کرد در این سفر ۶۳ مجوز صید داده شد به صیادان و کارت پایان خدمت برای پسران بوموسی داده شد همچنین از تخصیص ۵۰ میلیاردتومانی برای پرواز داده شد.
 امام‌جمعه بوموسی در پایان با اشاره به شروع فصل مدارس خواستار کمک و یاری مردم برای خرید مایحتاج دانش‌آموزان بی‌بضاعت شدند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از