به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از مهر، عبدالرضا پیرویمنش اظهار کرد: با توجه به شکایت یکی از شهروندان و ثبت شکایت در سامانه ۱۲۴ از یک واحد تعمیرگاه، شکایت مورد بررسی بازرسان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسیهای اولیه بازرسان، تخلف واحد مذکور محرز و پرونده تخلف تقلب برای این واحد تشکیل شد.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرفکنندگان صمت هرمزگان، ارزش ریالی پرونده تشکیل شده توسط بازرسان را به مبلغ بیش از ۱۳۵ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: پرونده تشکیل شده جهت صدور رأی نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.
پیرویمنش در پایان تاکید کرد: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کمفروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد را گزارش کنند.
انتهای خبر/