حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رودان خبر داد:

تشکیل‌ هیئت‌‌های اندیشه‌ورز با محوریت انتخابات

تشکیل‌ هیئت‌‌های اندیشه‌ورز با محوریت انتخابات

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رودان گفت: هیئت اندیشه‌ورز بسیج این شهرستان با محوریت انتخابات و جهاد تبیین در رودان تشکیل شد.

محمد ماهری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودان در راستای تدابیر ریاست سازمان بسیج با سازماندهی هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج رودان، اقدام به برگزاری جلسات روشنگری در بحث انتخابات و مشارکت حداکثری در پی منویات مقام معظم رهبری در سراسر این شهرستان نموده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رودان با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم افزود: اصل مشارکت مردم در انتخابات، قوی کردن فونداسیون نظام در جوامع بین‌المللی می‌باشد و به دنبال آن ایجاد رقابتی سالم و چشم‌گیر در کشور عزیزمان ایران که خود مشارکت حداکثری امنیت کشور و جبهه‌های مقاومت را دوچندان خواهد کرد.

وی با استناد به طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در جهاد تبیین باید حق را شناخت، حق را دید و حق را گفت و مداومت در گفتن و نوشتن حقایق ضروری است، عنوان کرد: جهاد تبیین و امید آفرینی به انتخاب و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی کمک می‌کند، چرا که جهاد تبیین همانند تأکیدات دین مبین اسلام و بزرگان دینی، با زبان نرم و با هدف اقناع سازی محقق می‌شود.

ماهری تصریح کرد: تشکیل هیئت اندیشه‌ورز ضروری و از مصادیق تلاش برای امیدآفرینی و نهادینه کردن آن در جامعه به شمار می‌رود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رودان در ادامه گفت: هیات اندیشه‌ورز می‌توانند در افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای ایفا کند.

ماهری خاطر نشان کرد: فعالان در هیئت‌های اندیشه‌ورز، رزمندگان خط مقدم عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق جهاد تبیین هستند که باید به صورت ویژه در این‌ مسیر گام بردارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از