حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان مطرح کرد:

تربیت کنشگران جوانی جمعیت هدف رویداد جایزه ملی

تربیت کنشگران جوانی جمعیت هدف رویداد جایزه ملی

مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان، شناسایی و معرفی فعالان و برگزاری دوره آموزشی ویژه کنشگران جوانی جمعیت را اهداف مهم رویداد جایزه ملی دانست.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، محدثه درویشی، در خصوص دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در هرمزگان، اظهار کرد: این دوره از رویداد با رویکرد تخصصی و همکاری مرکز جهاد دانشگاهی استان در حال برگزاری است مرحله اطلاع‌رسانی فراخوان این رویداد از اردیبهشت‌ماه آغاز و آثار فعالان این بخش در محورهای رسانه، هنر، نخبگان، خانواده، مدیران و دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی دریافت شده است.

وی، درخصوص آثار رسیده به دبیرخانه رویداد، توضیح داد: بیش از ۱۲۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه رسیده که توسط داوران بررسی و آثار برگزیده انتخاب شدند و فردا سه‌شنبه ۹ مردادماه در آئین اختتامیه، برگزیدگان معرفی و تقدیر خواهند شد.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با اشاره به ضرورت ایجاد روحیه و جلب توجه بیشتر اقشار مختلف به موضوع جمعیت و فرزندآوری در سطح استان اظهار داشت: تربیت کنشگر جمعیت از اهداف مهم رویداد است که در کنار شناسایی و معرفی فعالان این عرصه، دنبال می‌شود در همین راستا با هدف گفتمان‌سازی مسئله جمعیت و بیان آثار مثبت افزایش جمعیت، دوره آموزشی دو روزه‌ای نیز از روز گذشته آغاز شده و ۱۳۰ نفر از فعالان و علاقمندان به این حوزه مهم در این دوره شرکت دارند.

درویشی، ضمن قدردانی از همکاری امور بانوان تبلیغات اسلامی استان در برگزاری با کیفیت کارگاه آموزشی، افزود: در این دوره، اساتید صاحب‌نظر در زمینه جمعیت مباحثی درخصوص اثرات افزایش و جوانی جمعیت در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با ارائه راهکارها و افزایش توان پاسخگویی به شبهات جمعیتی را با کنشگران و کارشناس مطرح می‌کنند.

گفتنی‌ است؛ آئین اختتامیه دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در هرمزگان باحضور شرکت کنندگان، فعالان، داوران و اساتید رویداد همچنین مدیران و مسئولان استانی، فردا سه‌شنبه نهم مردادماه در سالن تأمین اجتماعی بندرعباس برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از