حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

هواشناسی هرمزگان اعلام کرد:

تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان

تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان

فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان در مناطق مرکزی و شرقی استان، تنگه هرمز و دریای عمان پیش‌بینی می‌شود و این سامانه بارشی، بعدازظهر چهارشنبه از شرق استان خارج خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ سازمان هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: امروز سه شنبه پانزدهم اسفند، تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان پیش بینی می شود.

 امروز در غالب نقاط استان ابرناکی همراه با رگبار باران گاه رعد و برق و تگرگ با احتمال تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود. تمرکز فعالیت این سامانه در مناطق مرکزی و شرقی استان، تنگه هرمز و دریای عمان پیش‌بینی می‌شود و این سامانه بارشی، بعدازظهر چهارشنبه از شرق استان خارج خواهد شد.

 توصیه می شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی و صعود به ارتفاعات پرهیز شود.


 ساعات صبح تا بعدازظهر امروز با وزش بادهای نسبتاً شدید جنوب شرقی، دریا بویژه در محدوده دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود لذا توصیه می‌شود شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری نمایند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد. خلیج فارس نیز از ساعات بعدازظهر امروز تا صبح فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند، با افزایش سرعت بادهای شمال غربی نسبتاً مواج خواهد شد.


 لازم به ذکر است سامانه بارشی دیگری از روز جمعه ۱۸ اسفند تا اوایل هفته آینده سبب بارش باران در سطح استان، تنگه هرمز و دریای عمان خواهد شد که جزئیات فعالیت آن متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.


 به لحاظ دمایی با توجه به ابرناکی آسمان طی امروز، کاهش دمای بیشینه و از فردا مجددا افزایش دمای بیشینه در استان، مورد انتظار است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از