حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیرعامل سازمان بنادر خبر داد:

تخصیص ۱۲ هزار میلیارد برای توسعه دریامحور هرمزگان

تخصیص ۱۲ هزار میلیارد برای توسعه دریامحور هرمزگان

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بالغ بر ۱۵۰ هزار میلیارد تومان طرح در حوزه حمل و نقل دریایی در دست اجرا داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر صفایی، در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری بندر شهید رجایی، با اشاره به امضای ۵۵ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه و قرارداد‌ سرمایه‌گذاری بندری و دریایی در آذرماه به مناسبت روز ملی حمل و نقل امسال، گفت:  سهم استان هرمزگان از این میزان جذب سرمایه‌گذاری، ۳۲ هزار میلیارد تومان است که بیش از ۱۵ هزار میلیارد توما، در دست اجرا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در بخش سرمایه‌گذاری دولتی برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها، به منظور افزایش سهم توسعه اقتصادی در بخش دریایی و بندری، مجموع اعتبارات استان هرمزگان ۱۲ هزار میلیارد تومان است که شامل ۹۵ طرح مشخص می‌شود.

وی میزان جذب طرح‌های عمرانی در استان هرمزگان را نیز حدود ۶۰ درصد اعلام و اضافه کرد: مشاوران و پیمانکاران باید به کارها سرعت دهند که بتوانیم زیرساخت‌هایی دریایی و بندری در این استان در اسرع وقت محقق شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از