حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مسئول بسیج رسانه هرمزگان تاکید کرد:

تحریم اخیر آمریکا نشانه توفیق رسانه‌هاست

تحریم اخیر آمریکا نشانه توفیق رسانه‌هاست

مسؤول بسیج رسانه هرمزگان با بیان اینکه تحریم اخیر آمریکا نشانه توفیق رسانه‌هاست، گفت: نقش‌آفرینی برخی رسانه‌ها در روشنگری و بیداری ملت در جنگ ادراکی دلیل خشم دشمنان از آن است.

محمدرسول جلالی در گفتگوی رسانه‌ای اظهار کرد: تحریم آمریکا بر علیه رسانه‌هایی موفقی همچون فارس و تسنیم و پرس‌تی‌وی نشانه روشنی از توفیق این رسانه‌ها در روشنگری در جامعه و ایفای نقش ممتاز در جنگ ادراکی دشمن بر علیه ملت ایران است.

مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان با بیان این که ملت ایران، وجهه آلوده آمریکای جنایتکار را به خوبی می‌شناسد، افزود: جنایات سران کاخ سفید بر علیه مردم کشورمان از کمک به کودتاهای ننگین تا حمایت از رژیم ستمشاهی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی از رژیم بعثی و صدامیان در دوران دفاع مقدس و نیز حمایت از منافقین و ترور شهید سلیمانی، همگی نشانه روشنی از راه پرافتخاری است که این رسانه‌ها در جهت نشان دادن چهره واقعی آمریکای خونخوار طی کرده‌اند.

به گفته جلالی، «روشنگری و بیدارسازی ملت‌ها» راه اصلی برملاساختن توطئه دشمنان در جنگ ادراکی است و این کار از مسیر رسانه می‌گذرد و تلاش جمعی اهالی رسانه می‌بایست متمرکز بر تقویت اتحاد و انسجام ملی و نشان دادن چهره واقعی مدعیان حقوق بشر و مدعیان دفاع از حقوق ملت‌ها باشد تا آنان نتوانند با مستمسک قراردادن چنین موضوعاتی، ملت‌ها را فریب داده و بر منابع آنان دست‌درازی کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از