حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

استاندار هرمزگان تأکید کرد:

تأمین زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن هرمزگان

تأمین زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن هرمزگان

استاندار هرمزگان بر لزوم تأمین زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، مهدی دوستی شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن استان که با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف و حضور وبیناری فرمانداران برگزار شد، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن مهم‌ترین طرح دولت سیزدهم محسوب می‌شود لذا مدیران و مسئولان استانی ذیربط در امر مسکن باید با تلاش مضاعف نسبت به اجرای این طرح مهم اقدام کنند. 

 

استاندار هرمزگان با بیان اینکه بخشی از این منازل در سفر رئیس جمهور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، تأکید کرد: اما مدیران توجه داشته باشند واحدهایی که برای افتتاح گذاشته‌اند بایستی تمام زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله آب، برق، آسفالت معابر و... نیز آماده شده باشد در غیر این صورت واحدها افتتاح نمی‌شود. 

  دوستی گفت: مدیران راه و شهرسازی، آب و برق و شهرداری بایستی جلسات منظم را برگزار و هماهنگی‌های لازم برای ایجاد این زیرساخت‌ها را انجام دهند تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد. 

 

وی تصریح کرد: از شهرداری‌ها در حوزه نهضت ملی مسکن انتظار زیادی وجود دارد به آنها کمک زیادی صورت گرفته و حال که سفر رئیس جمهور در پیش است نیاز است تمام امکانات خود را بسیج کنند تا این منازل تکمیل شوند. 

 

استاندار هرمزگان گفت: یکی از سیاست‌های کلی طرح نهضت ملی مسکن خانه دار کردن افراد بی بضاعت و کم بضاعت از جمله افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی است، بالغ بر ۴ هزار خانواده دارای دو معلول در استان وجود دارد که بایستی بهزیستی و اداره کل راه و شهرسازی برای خانه دار کردن این افراد برنامه‌ریزی کنند. 

 

وی ادامه داد: در حوزه مسکن دانشجویی هم به دنبال ایجاد این منازل هستیم اما آنطور که انتظار می‌رفت دانشگاه‌ها در این طرح، مشارکت نکرده‌اند و نیاز است از طریق ملی این مسئله پیگیری شود. 

 

گفتنی است، در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران آخرین وضعیت اقدامات انجام‌شده در جهت تسریع ساخت منازل طرح نهضت ملی مسکن را ارائه دادند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از